رئيس كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي گفت: بهره گيري از ظرفيت بالاي جوانان نيازمند استفاده از طرح‌ها و نظرات آنان در عرصه‌هاي مختلف به ويژه در حوزه اقتصادي است

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ ارسلان فتحي پور با بيان اين كه صداقت در حوزه اقتصادي باعث شکل گيري سرمايه گذاري اجتماعي، گسترش شبکه‌هاي اجتماعي و متقابلا پويا تر شدن اقتصاد کشور در قالب بهبود کيفيت زندگي در کشور مي شود گفت: اين موضوع رابطه مستقيمي بين مسائل فرهنگي ، اقتصاد و مطالعات مذهبي و هنجارهاي اجتماعي نفرت و اعتماد دارد.

وي تصريح کرد: صداقت بيشتر در عرصه اقتصادي باعث رونق سلامت رفتاري بهتر در جامعه و از نظر فرهنگي نيز باعث رشد متعالي مي شود.

فتحي پور در جمع جوانان کار آفرين خلاق تصريح کرد: ميتوان با تشويق و ترغيب جوانان به ادامه فعاليت در عرصه اقتصادي اقدامات لازم را براي توسعه فعاليتهاي اقتصادي در کشور پايه ريزي کرد كه  يکي از نيازهاي جامعه امروز ايراني تاسيس نهادهاي جديد براي هموارتر کردن راه پيشرفت اقتصادي کشور است.

کانديدي يازدهمين دوره رياست جمهوري اظهار داشت: جوانان ايراني در صحنه هاي مختلف همانند انقلاب و جنگ ثابت کردند که توان اجراي کارهاي بزرگ را دارند و بهره گيري از ظرفيت بالاي جوانان نيازمند استفاده از طرح‌ها و نظرات آنان در عرصه‌هاي مختلف به ويژه در حوزه اقتصادي است.

وي در ادامه پيرامون موضوع صداقت و اثرات اقتصاد پويا در رفع دروغ پردازي‌ها گفت: اگر طرح‌هاي خلاقانه جوانان کارآفرين در مرکزي مورد بررسي ويژه قرار بگيرد مديران مي‌توانند با خيالي آسوده از اين طرح‌ها و راه ‌کارها به خوبي استفاده کنند./س
برچسب ها: موضوع ، اجتماعی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار