شرکت Acer روز جمعه كنفرانسی را در شهر نیویورک برگزار کرد تا در آن از جدیدترین محصولاتش که همه مبتنی بر سیستم‌عامل جدید ویندوز 8 بودند، رونمایی کند.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، یکی از محصولات جدید این شرکت که با نامAspire P3 معرفی شد، یک اولترابوک تبدیل شدنی است که ظاهری شبیه به تبلت سرفیس مایکروسافت دارد.
این دستگاه در واقع یک تبلت با داکت ‌کیبوردی است که ویندوز 8 روی آن اجرا می‌شود. این محصول مجهز به پردازنده Core i3 یا Core i5 شرکت Intel بوده و درست مانند تبلت سرفیس پرو از قلم دیجیتال هم پشتیبانی می‌کند.
شرکت Acer مدعی است که این محصول جدید در نوع خودش اولین است، در حالی که شرکت Lenovo هم مدتی پیش محصولی به نام Thinkpad Helix را معرفی کرد که شبیه به Aspire P3 عمل می‌کند.
طبق ادعای Acer محصول P3 ابزاری مناسب برای انجام امور مختلف است. این اولترابوک تبدیل شدنی دارای نمایشگر 6.11 اینچ HD است و 1380 گرم وزن دارد. البته خود تبلت وقتی از داکت کیبوردی جدا می‌شود، حدود 790 گرم وزن دارد. نمایشگر آن از نوع IPS LCD بوده و وضوح تصویر آن به 1366 در 768 پیکسل می‌رسد. این کامپیوتر ویندوزی به همراه 2 یا 4 گیگابایت حافظه رم و 60 یا 120 گیگابایت حافظه SSD وارد بازار می‌شود.Aspire P3 همچنین دارای دوربین 5 مگاپیکسل در پشت، دوربین 720 پیکسلی در جلو، پورتUSB 3.0، micro HDMI، بلوتوث 4.0 و Wi-Fi است و باتری آن در هر بار شارژ کامل تا 6 ساعت به طور مداوم کار می‌کند.
مدل پایه P3 که احتمالا دارای 60 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، 2 گیگابایت حافظه رم و پردازنده Core i3 است، با قیمت 800 دلار عرضه می‌شود که به این ترتیب می‌تواند جایگزین خوبی برای تبلت Surface Pro باشد.
تبلت مدل W3-810 هم محصول جدید دیگری بود که در روز جمعه معرفی شد. این تبلت که با قیمت 99/379 دلار از طریق فروشگاه آمازون به فروش می‌رسد، اولین تبلت 8 اینچی مبتنی بر ویندوز 8 است. پردازنده ده هسته‌ای اتم اینتل تجهیز شده است.
این تبلت دارای پردازنده دو هسته‌ای Atom شرکت Intel بوده و از نمایشگر 1.8 اینچی با وضوح تصویر 1280 در 800 پیکسل، دو گیگابایت حافظه رم، پورت Micro USB 2.0 ، Micro HDMI، دوربین دو مگاپیکسلی در پشت و جلو، بلوتوث 4، Wi-Fi و باتری با طول عمر 8 ساعت در هر بار شارژ است. این تبلت که تنها 498 گرم وزن دارد قرار است به زودی روانه بازار شود. با این همه شرکت Acer، اما هنوز اطلاعات دقیقی درباره زمان و قیمت عرضه این محصولات جدیدش را اعلام و منتشر نکرده است.
برچسب ها: تبلت ، ویندوز ، شرکت ، اولترابوک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۰۰:۴۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
از نظر کیفیت امکاناتی که داره عالیه،ظاهرش هم خیلی بیشته
آخرین اخبار