دبير كل ايرانيان خارج از كشور طي نامه اي از عوامل سريال "پايتخت 2 " به دليل نمايش عيني زندگي و فرهنگ ايرانيان تقدير كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي رسانه ملي؛ متن نامه دبير كل ايرانيان خارج از كشور به اين شرح است: 
سريال تلويزيوني پايتخت 2 كه در ايام نوروز سال 1392 از سيماي جمهوري اسلامي ايران عرضه شد، علاوه بر ويژگي هاي برجسته هنري و حرفه اي ، متن و محتوي و ديالوگهاي زيبا و روان و قابل درك، كه مورد توجه خواص و عموم مردم قرار گرفت ، نمايه ارزشمندي از واقعيت هاي اجتماعي ، باورها و نگرش ها و جريان ملموس و عيني زندگي و فرهنگ ايرانيان را به نمايش گذاشت كه مبين توانمندي و انديشه هاي روشن و تعهد دست اندركاران آن سريال است و ضمن اينكه اكثريت ، هموطنان عزيز داخل را با خود همراه كرد، توجه ، هموطنان مقيم خارج از كشور را نيز جلب نمود و از اين جهت در عطف نظر ايرانيان مقيم خارج به فرهنگ و سرزمين و خاستگاه اصلي و تعميق پيوند ها و تقويت هويت اسلامي - ايراني و ياد آوري شايستگي ايران و ايراني ، تاثير به سزا داشت.
 
 بدينوسيله به نمايندگي از هموطنان مقيم خارج از كشور ، از جناب عالي و مجموعه دست اندركاران اين سريال تشكر و سپاسگزاري نموده ، تداوم توفيفات و سربلندي عزيزان  را تحت عنايات حضرت ولي عصر(عج) از خداوند منان خواستارم. /ص

برچسب ها: پایتخت ، سریال ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.