ضرغامی در مراسم تجلیل از برترین های نوروز 92 گفت: موفقیت نوروز 92 مرهون برنامه ریزی خوب در معاونت سیما بود

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از واحد تولید و اطلاع رسانی حوزه ریاست، رئیس سازمان صدا و سیما در آیین تجلیل از برترین های نوروز 92 گفت: برنامه ریزی خوب و جدول پخش حرفه ای و مناسب برای پاسخگویی به نیازهای گسترده ی مخاطبان از عوامل موفقیت سیما در نوروز 92 بود.


آقای ضرغامی با اشاره به برخی برنامه های موفق گفت: تولیدات جریان ساز سیما از ظرفیت نفوذ بالاتری در میان مخاطبان برخوردار هستند.
رئیس رسانه ملی سریال پایتخت 2 را نمونه و طراز طنز متعهد در سیما دانست و افزود بسیاری از پیام های دینی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی به زیبایی هر چه تمام تر و با هنرمندی به مخاطبان انبوه منتقل شد.

آقای ضرغامی با تشکر از کارگردان و عوامل سریال اب پریا و کلاه قرمزی، استفاده از جلوه های ویژه با نوشتن متن های قوی و حرفه ای و کاهش هزینه تولید با استفاده از فناوری های جدید و تشخیص درست نیاز مخاطب را از جمله وظایف برنامه سازان سیما دانست.
رئیس سازمان صداوسیما ارتقاء کمی و کیفی برنامه های دینی، آموزشی و سیاسی و اطلاع رسانی مناسب در حوزه های مختلف برای مردم را از جمله نقاط قوت نوروز 92 دانست.
رئیس رسانه ملی با اشاره به توزیع مخاطبان سیما در میان شبکه های متنوع نسل جدید گفت: باید این شبکه ها مقوم کل سیما باشد و با هم افزایی و اطلاع رسانی درست ظرفیت های موجود در همه شبکه ها مکمل یکدیگر باشد.
آقای ضرغامی افزود علی رغم همه اقدامات دشمن در قطع شبکه های برورن مرزی جمهوری اسلامی و خاموش کردن صدای انقلاب اسلامی؛ همچنان مخاطبان جهانی این شبکه ها در حال افزایش است./ي2 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار