26 شهرک صنعتی فعال در مازندران فعال هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان امروز در اولین جلسه کارگروه ستاد تسهیل صنعت، معدن و تجارت استان در شهرک شماره یک مصطفی خمینی شهرستان ساری گفت: 26 شهرک صنعتی و 12 ناحیه صنعتی فعال در استان هستند.

هاشم پور افزود: تعداد 77 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری در شهرک شماره یک مصطفی خمینی شهرستان ساری با سرمایه گذاری 726 میلیارد ریالی و اشتغالزایی 497 نفر و 118 فقره جواز تأسیس با سرمایه گذاری 2 هزار و 548 میلیارد ریال و اشتغالزایی 4 هزار و 498 نفر در استان فعالیت دارند.

وی در این جلسه به مشکلات واحد های صنعتی در شهرکهای صنعتی استان اشاره و تصریح کرد: این شهرک ها شامل واحد های حدید توکل ساری، شرکت آنتی بیوتیک ساری، شرکت کشت صنعت فرآورده های گیاهان دارویی سهاجیسا، گروه مازند نیرو، کشت صنعت شمال، شرکت پگاه رزم آوران و شرکت ارمغان طبیعت مازندران هستند و مشکلات این شهرک ها مرتبط با برق، گاز و تصفیه خانه است.

به گفته وی: در سال گذشته 19 جلسه ستاد تسهیل و 75 جلسه کارگروه تخصصی با حظور نمایدگان دستگاه های اجرایی، استاندار و متقاضیان مربوطه تشکیل شد که مشکلات 777 واحد صنعتی بررسی ومنجر به 826 مصوبه شد.

این مصوبات در خصوص موضوعات مرتبط با تأمین اجتماعی، سرمایه در گردش، امور مالیاتی، سرمایه ثابت طرح ها، محیط زیست و گمرک بوده است.

همچنین در جلسه امروز، پس از تعیین تکلیف درخواست های متقاضیان تسهیلات سرمایه در گردش ریال از محل صندوق توسعه ملی در کارگروه استانی، تعداد 408 درخواست به مبلغ 681 میلیارد تومان بررسی و برای تعیین تکلیف به کارگروه فرستاده شد./س

برچسب ها: فعالیت ، شهرک ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.