نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وهابیت و گروهک ضاله سلفی‌ها با اهانت به مقدسات اسلام می‌خواهند شیعه و سنی و دیگر گروه‌های اسلامی را علیه همدیگر تحریک کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت‌پور افزود: حرکت زشتی که روزهای گذشته در سوریه و به دست گروه جاهل و متعصب سلفی انجام شد حرکتی نابخشودنی بود که انتظار داریم اهانت‌کنندگان به قبر شریف حجر بن عدی دستگیر شده و به سزای اعمالشان برسند.

وی خاطرنشان کرد: ما چنین اعمال سخیفی را محکوم می‌کنیم و از دولت سوریه و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی این کشور می‌خواهیم مرتکبان چنین اعمال شنیعی را دستگیر و تنبیه کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما یقین داریم که در سلسله چنین اقدامات اهانت‌آمیز وهابیت و گروهک ضاله سلفی‌ها قرار دارند که با اهانت به مقدسات اسلام می‌خواهند شیعه و سنی و دیگر گروه‌های اسلامی را علیه همدیگر تحریک کنند که قطعاً هوشیاری مردم اجازه چنین اقدامی را نخواهد داد.

حقیقت‌پور گفت: آرامگاه حجر بن عدی برای همیشه شریف و مقدس بوده چرا که این شخصیت و یار نزدیک حضرت علی (ع) برای جهان اسلام خدماتی ماندگار انجام داده و دشمنان قسم خورده اسلام سعی می‌کنند با چنین اعمال سخیف جامعه اسلامی را نسبت به همدیگر بدبین کنند.

وی عنوان کرد: ‌باید مراقب بود تا اسیر چنین ترفندهای دشمن نشد که قطعاً دشمنان با این حرکت‌های سخیف به هم زدن وحدت اسلامی را نشانه گرفته‌اند و مردم باید با هوشیاری و عقلانیت این اعمال ناشایست را محکوم کرده و در برابر آن ایستادگی کنند/س 

برچسب ها: اردبیل ، اختلاف ، افکنی ، بین ، شیعه ، و ، سنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.