مراسم بزرگداشت مقام معلم همزمان با مراسم اختتامیه جشنواره بام و مشکات با حضور شهردار منطقه 16 ، رییس آموزش و پرورش منطقه و مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران برگزار شد.


به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، در این مراسم اسدی شهردار منطقه ضمن تبریک  ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر فرا رسیدن روز معلم را گرامی داشت و گفت: خداوند متعال را شاکریم پیروان مکتبی هستیم که رسول و مربی اعظمش،سنت حسنه علم جویی و تدبر و تفکر را فریضه و جهاد،معلمی و دانشجویی را افتخار و تربیت و کمال انسان ها را ماموریت الهی خود قلمداد کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه معلم ها و مادران نقش به سزایی در پرورش و تربیت و بالندگی انسان ها دارند اظهار کرد:امیدوارم به لطف الهی و با برنامه ریزی و جدیت در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توفیق خدمتگزاری برای قشر فرهیخته و ممتاز فرهنگی و دانشگاهی پیش از پیش فراهم شود.
 
در ادامه خالقی،رییس آموزش و پروش منطقه 16 ضمن تشکر از تعامل خوب شهرداری با آموزش و پرورش تاکید کرد: به لطف خدا و همکاری و تعامل شهرداری منطقه از لحاظ توسعه مدارس و کتابخانه ها و هوشمند سازی مدارس منطقه توانستیم رتبه اول در شهر تهران را به دست آوریم.
 
درمراسم اختتامیه جشنواره بام و مشکات رفیع مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران گفت :به لطف خدا و مدیریت خوب شهردار تهران با احداث پروژه های بزرگی مانند تونل توحید ،باغ موزه دفاع مقدس ،احداث بزرگراه های مختلف و...توسعه زیر ساخت های شهر تهران  به سطح بالایی از پیشرفت و توسعه شهری نائل شود.
 
مدیرکل آموزش شهروندی  شهرداری تهران راه رسیدن به توسعه پایدار را وابسته به آموزش های شهروندی دانست و افزود:  زمانی به توسعه پایدار نائل می شویم که از طریق آموزش شهروندی رفتار های ترافیکی ،زیست محیطی و.. شهروندان ارتقاء یابد و همه شهرنشین ها تبدیل به شهروند شوند که نسبت به حقوق و تکالیف خود مسئول هستند.
 
در پایان این مراسم از 313 تن از معلمان منطقه ،9 تن از برگزیدگان جشنواره بام و مشکات و 2 کارگر حوزه اجتماعی منطقه تقدیر شد.
برچسب ها: بزرگداشت ، مقام ، معلم ، شهید ، مطهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار