نیما مسیحا با حمید حامی در آلبوم جدید حامی، با عنوان "یک لحظه عاشق شو" همکاری کرده است.

میثم دهقان، مدیر برنامه های "حمید حامی" در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: آلبوم جدید این خواننده جوان با عنوان "یک لحظه عاشق شو" با استفاده از شعرهایی امیدوارکننده و فضایی روشن و سپید و ریتم هایی تند با سازنده‌ی غیر ایرانی، فضایی تازه و جوان پسند را تجربه کرده است.



وی ادامه داد: "یک لحظه عاشق شو" پنجمین آلبوم موسیقی حامی به شمار مي‌رود که با سبک موسیقی پاپ و راک، نخستین تجربه این خواننده جوان در این سبک است.
وی اظهار داشت: این اثر 11 قطعه دارد و آهنگسازان همکار او در این آلبوم بیشتر از جوانان و نوابغ سالهای اخیر موسیقی ایران هستند که آنها را رضا تاجبخش، علی موثقی، ستار اورکی، نیکان ابراهیمی، علیرضا قرائی منش، مهران خلیلی و خود حمید حامی تشکیل می دهند.
دهقان افزود: حامی در این آلبوم با نیما مسیحا همکاری داشته و بابک صحرایی، مریم اسدی و پوریا ربیعی نیز ترانه سرایان این اثر هستند.
وی خاطرنشان کرد: 11 قطعه این آلبوم را "یک لحظه عاشق شو" "گلایه ای نمی کنم"، "تقویم"، "دست خودم نیست"، "خواب سیاه"، "با من حرف بزن"، "تماشایی"، "دیوونگی"، "پرواز ممنوع"، "طلایه دارد به یاد بابک بیات" و "گلایه ای نمی کنم" با ورژن تریو تشکیل می دهند و این اثر به زودی منتشر می شود./ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار