دبیر فدراسیون بوکس در خصوص شرکت روز بهانی در مسابقات انتخابی گفت: ارزش کار روزبهانی بسیار بالاست و شرکت وی در مسابقات انتخابی تیم ملی به موقعیتش در لیگ جهانی ضربه می زد.

همایون اردلان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی در روز 15 اردیبهشت در شهر زنجان برگزار می شود و منتخبان استان ها برای انتخاب شدن در تیم ملی در این رقابت ها حضور پیدا می کنند.

دبیر فدراسیون بوکس افزود: سعی کرده ایم که بهترین ها را در این رقابت ها شرکت دهیم و مشت زنان مثل زنگ تفریح راهی انتخابی نخواهند شد.

وی ادامه داد:  80 نفر در این انتخابی شرکت پیدا می کنند و هر استان سهمیه ای دارد و تنها تیم میزبان می تواند  با یک تیم کامل با 10 مشت  زن راهی  مسابقات شود.

اردلان تاکید داشت: سهمیه ها بر مبنای ملی پوش داشتن و یا عملکرد مشت زنان در مسابقات  مشخص شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر برندگان در مسابقات، 5  نفر نیز در کمیته فنی برای حضور در  تیم ملی انتخاب  می شوند.

دبير فدراسيون بوکس بیان داشت: قاسمی هم بوکسوری  المپیکی  است که مصدوم  است و درصورت  بهبودی در رقابت ها شرکت پیدا می کند.
 
وی در خصوص شرکت روزبهانی در مسابقات انتخابی بیان داشت: ارزش کار روزبهانی بسیار بالاست وی پدیده آسیاست و اگر در مسابقات  انتخابی شرکت کند، موقعیتش در مسابقات لیگ نیمه حرفه ای جهان را از دست می دهد.
 
اردلان بیان کرد: بهترین داوران را برای قضاوت در مسابقات انتخاب کرده ایم. 10 داور بین المللی ستاره دار که از بهترین داوران کشورمان هستند در این دیدارها قضاوت می کنند تا هیچ حرف و حدیثی پیش نیاید.

وی در خصوص بحث سرمربیگری ادامه داد: بحث سرمربیگری در تیم ملی مطرح نیست شاید در آینده فدراسیون تصمیم بر این بگیرد که یک سرمربی برای تیم ملی انتخاب کند ولی همین حالا نیز مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

اردلان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بهترین و شایسته ترین مشت زنان برای تیم ملی انتخاب شود چرا که مسابقات آسیایی را نیز در پیش داریم./مح
برچسب ها: دبیر ، فدراسیون ، بوکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار