رییس خانه صنعت معدن و تجارت جوانان، اصلاح برخی قوانین نامناسب و تزریق نقدینگی به حد کافی توسط سیستم بانکی را ، راهگشای تحقق حماسه اقتصادی در بخش تولید عنوان کرد.

علی صدری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص الزامات تحقق شعار حماسه اقتصادی در بخش صنعت و تولید اظهار داشت: واژه حماسه به معنای اتفاق ویژه و نوآوری و شکوفایی در راستای ایجاد تغیرات مثبت است و تحقق شعار حماسه اقتصادی ، به تلاش همزمان حاکمیت و بخش خصوصی  نیاز دارد.
وی ادامه  داد:در بخش خصوصی ، تولیدکنندگان باید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب ارائه دهند تا تولیدات ملی سهم بیشتری در اقتصاد کشور  و کسب درآمد داشته باشد.
صدری تصریح کرد: همچنین در مسیر رونق تولید ملی باید فضای مناسب کسب وکار ازسوی دولت و مجلس فراهم شود که این امر از طریق اصلاح قوانین نامناسب ، پرهیز از موازی کاری و رفع موانع تولید محقق می شود.
رییس خانه صنعت معدن و تجارت جوانان با اشاره به اینکه کمبود نقدینگی، یکی از مهمترین موانع تولید به شمار می آید ، گفت: طی سال گذشته،تزریق جریان پولی به اقتصاد کشور از سوی بانک ها ، بسیار محدود بوده است.
وی افزود:اگر سیستم بانکی تسهیلات مناسبی به بخش تولید تزریق کند ، به طور قطع این بخش رونق می گیرد و حماسه اقتصادی محقق خواهد شد.
صدری با اشاره به برنامه های تحقق حماسه اقتصادی  بخش تولید خاطرنشان کرد: خانه صنعت معدن و تجارت جوانان ، جلسات متعدی با کمیسیون های اقتصادی مجلس در راستای بررسی قوانین و مقررات بخش تولید خواهد داشت که این امر زمینه ساز رفع موانع قانونی در این حوزه می باشد.
برچسب ها: قوانین ، تولید ، نقدینگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار