نماینده سراب گفت: متاسفانه دیدگاه حاکم در نگرش مسئولان استانی نسبت به شهرستان سراب ،نگاه از بالا بوده و امکانات صنعتی در استان ما عادلانه توزیع نشده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، بهمنی در نشست مشترک با مدیر صنعت و معدن و تولیدکنندگان و کارافرینان شهرستان سراب افزود: به عنوان نماینده مردم سراب در ملاقات های متعدد با رییس جمهور و برخی وزرا درخواست کرده تا تخصیص اعتبارات شهرستان سراب به صورت مستقیم از مرکز صورت گیرد و در این زمینه راهکارهایی نیز اندیشیده شده است.

عضو کمسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: به عنوان عضوی از مجلس و کمسیون اقتصادی آمادگی دارم تادر گشودن گره های سرمایه گذاران و کارافرینان از هیچ اقدامی فرو گذار نکنم.

بهمنی خاطرنشان کرد: کشاورزی سراب باید از تک محصولی بودن(سیب زمینی)رهایی یابد و مسئولان و مدیران باید برای گسترش مکانیزاسیون زراعت در سراب اقدام کنند.

رفیقی رییس اداره صنعت،معدن و تجارت در این نشست گفت: سیمای صنعتی شهرستان در وضعیت مطلوبی قرارندارد و سهم شهرستان از صنعت فقط 2.2درصد و ارزش افزوده زیر 1درصد است.

وی اظهارکرد: تا زمانی که شرایط و تسهیلات بخش تولید و صنعت در شهرستان ها با کلان شهرها تفاوتی نکند رغبت برای سرمایه گذاری در شهرهای کمتربرخوردار کمتر خواهد بود.

در ادامه حاضرین به بیان مشکلات خود پرداختند که کمبود سرمایه درگردش کلید واژه صحبت های انها بود./س

 

برچسب ها: توزیع ، امکانات ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.