اقدام تروريستها به شليک خمپاره به انبار نگهداري ماده اشتعالزاي کروسين در فرودگاه بين المللي دمشق ، باعث آتش سوزي در فرودگاه بين المللي شد اما آتش سوزي به کنترل کامل درآمده است و فعاليت اين فرودگاه هم اکنون به صورت عادي ادامه داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، گزارشگر شبکه تلويزيوني سوريه در گزارشي و در حاليکه تصاويري از حضور تعداد زيادي از مسافران در فرودگاه بين الملي دمشق پخش مي شد گفت اين تصاوير از يک بازار تجاري يا قهوخانه در دمشق نيست بلکه فرودگاه بين المللي دمشق است که تسليم تلاشهاي تروريستها نمي شود. تروريستها که نمي توانند کار خاصي انجام دهند به صورت بي هدف به شليک خمپاره اقدام مي کنند تا در شبکه هاي تلويزيوني به دروغ از پيروزي سخن بگويند اما سوريها از تلاشهايشان خسته شده اند و توهم آنها را به سخره مي گيرند  و زندگي در فرودگاه به صورت عادي ادامه دارد .
يکي از مسافران گفت : امروز روز جمعه است و اينجا هم فرودگاه بين المللي دمشق است و تردد در فرودگاه نيز عادي است . تبليغاتي که مي شود تبليغات استعماري است و صحت ندارد و پروازها به صورت عادي صورت مي گيرد .يک زن گفت : امروز روز جمعه است و مشکلي وجود ندارد و امنيت برقرار است .
شمار ديگري از مسافران نيز گفتند امنيت فرودگاه برقرار است و فرودگاه به صورت عادي به فعاليت خود ادامه مي دهد.






برچسب ها: بین الملل ، دمشق ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار