بی مهری به خبرنگاران و حرف های متناقض وزیر ارشاد با یارانش در مورد توزیع کتب سریال های ماهواره ای از جمله حاشیه های نمایشگاه کتاب تهران بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سومین روز نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی سپری شد که بی مهری به خبرنگاران همچنان ادامه دارد به طوری که در روز گذشته اهالی رسانه را برای ارائه بن غذا سردرگم کردند با اینکه سرانجام غذا را در اختیار خبرنگاران قرار دادند اما برای این کار آنها را به تاب رساندند.
خبری که حاشیه جنجالی نمایشگاه کتاب امسال را به خود جلب کرد فروش و توزیع کتاب های سریال های ماهواره ای "حریم سلطان" و "عشق ممنوعه" بوده است که نکته جالب تر حرف های متناقض وزیر ارشاد و همراهانش است که با وجود دستور پیگیری وزیر ارشاد برای بررسی این اتفاق حمید زاده رئیس کمیته ارزشیابی اینگونه توزیع را بلامانع دانست.
با توجه به آماری مبنی بر 25 هزار استقبال از نمایشگاه کتاب در روز پنج شنبه احتمال می رود روز جمعه استقبال بی نظیری از مردم صورت گرفت و حجم بسیار بالایی در نمایشگاه کتاب حضور پیدا کردند.
در خصوص نشست ها نیز یکی پس از دیگری با حضور مهمانان از قبل مشخص شده انجام گرفت اما آخرین برنامه که مربوط به موضوع سبک زندگی با حضور حجت الاسلام شهاب مرادی بود به دلایلی لغو شد.
از مهمترین مهمانان باید بگویم که به غیر از داماد امام موسی صدر شخص مهم دیگری حضور نداشت و تنها سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان میزبان از بخش ها و غرفه های مختلف بازدید به عمل آورد./ي2
گزارش از فائزه آقابابایی.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.