وزیر ارشاد در روز چهارم نمایشگاه بین المللی، کتاب دیگری را با موضوع "بنیاد امام رضا (ع)" رونمایی می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای اهالی قلم و خبرنگاران نشست ها و برنامه های مختلفی را در روز چهارم برگزار می کند.
بنابراین گزارش برنامه های "سرای اهل قلم" به شرح زیر است: برنامه ساعت اول به موضوع "یاد بود دکتر جوینی" بنیاد فردوسی با  حضور دکتر امیر الهامی، دکتر اصغر دادبه دکتر سید ضیا هاجری و یاسر موحد فرد از ساعت 10 تا 11:15 اختصاص دارد.
همچنین وزیر ارشاد از کتابهای جدید الانتشار بنیاد امام رضا (ع) رونمایی می کند و در بخش دیگری دکتر مهدی ذوالفقاری، دکتر منوچهر محمدی و دکتر علیرضا مدرا موضوع بیداری اسلامی، ریشه ها، خواستگاه، آینده و چالش های فرارو در ساعت 11:45 بررسی می کند.
دیگر برنامه امروز اهل قلم موضوع بررسی چالش ها و فرصت های نشر در آجا (دافوس) با حضور سرتیپ ستاد رضا حرم طوسی، سرتیپ دوم ستاد حسین ولی وند زمانیف سرتیپ بازنشسته ستاد نجاتعلی صادقی گویا، سرتیپ دوم ستاد بهرام رضایی در ساعت 13:30 برگزار می شود.
دکتر علیرضا دبیر، میثم زمان آبادی و سعید سعیدی نیز موضوع "ورزش و کتاب" برنامه چهارم خود قرار داده و از ساعت 15:15 تا 16:30 به این برنامه اختصاص دارد.
از ساعت 17 "عصر شعر" با سخنرانی دکتر قاسمی و شاعرانی چون بیابانکی، قزوه، طراوت پور، میرشکاک ،‌محدثی، داودی، گل مرادی، عرفان پور، اسرافیلی و خانم طارمی برگزار می شود.
همچنین در آخرین برنامه "سرای اهل قلم" دکتر خرمشاهی از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی رونمایی می کند.
در سمت دیگر شبستان "سرای اهل قلم" کارنامه نشر برنامه های دیگری را در نظر گرفته است.
از ساعت 10 تا 13:30 کارگاه آموزشی با موضوع اصول طراحی پرسشنامه برای تحقیقات پیمایشی و انجام پیمایش های آنلاین با حضور دکتر حمیدرضا جمالی مهموئی اولین برنامه است.
همچنین موضوع مطالعات خواندن با سخنرانی دکتر خندان محبوب، دکتر محسن حاجی زین العابدین و دکتر محمود سالاری از ساعت 14 الی 15:40 دقیقه برگزار می شود.
موضوع ترویج علم در جامعه و نقش کتابخانه های عمومی با حضور دکتر شیخ رضایی، دکتر مریم قدیمی، مهرناز خراسانچی و مریم پاکدامن ار ساعت 16 آغاز می شود.
آخرین برنامه "کارنامه نشر" نشست تخصصی آشنایی با اسناد پارلمانی با حضور دکتر کیانی، دکتر ططری کوهستانی نژاد، روستایی و دکتر غلامرضا فدایی از ساعت 18 در نظر گرفته شده است.
گفتنی است بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 11 تا 21 اردیبهشت ماه در مصلی بزرگ تهران برگزار می شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار