یزدی در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: 1/4 درصد از پیامها انجام شده و 6/12 درصد از پیامهای مردمی این سامانه دردست اقدام است.
وی بیان کرد: موضوع آسفالت با 8/158 درصد بیشترین پیام مردمی را در ناحیه 3 به خود اختصاص داده است و آسیبهای اجتماعی کمترین پیام را در ناحیه 3 دارد.
یزدی تصریح کرد: تغییر کاربردی با 3/0 درصد، ترافیک با 8/0 درصد، شستشو با 3/1 درصد، لایروبی با 4/1 درصد، نصب علائم ایمنی با 5/2 درصد، تفکیک وبازیافت با 8/2 درصد، پارکها و فضای سبز با 2/3 درصد، نظافت با 4/5 درصد، سد معابر با 6/7 درصد، جمع آوری و نصب با 1/14 درصد و ساخت و ساز با 3/14 درصد از دیگر پیامهای دریافت شده توسط سامانه 137 است. /ف