وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز با حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از مجموعه مقالات "مبدأ نهضت 15 خرداد" در سرای اهل قلم رونمایی می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران، سومین روز نمایشگاه کتاب در حالی آغاز می شود که غرفه های گوناگون به برگزاری بهتر مراسم می پردازند به طوری که درغرفه سرای اهل قلم در روز جمعه 13 اردیبهشت ماه برنامه هایی را در نظر گرفته است.
"رونمایی از کتاب سخن ابن سینا و کلام بهمنیار" با حضور دکتر غلامحسین ابراهیمی دینایی، دکتر عبداله نصری و دکتر اسماعیلی مجید حبیب زاده در ساعت 11:45 الی 13 از دیگر برنامه های این غرفه است.
برنامه "دین و سبک زندگی" با حضور دکتر محمد سعید ذکایی، دکتر نعمت اله فاضلی و دکتر محمدرضا رسولی سومین نشست غرفه سرای اهل قلم از ساعت 13:30 تا 14:45است.
رونمایی از مجموعه مقالات "مبدأ نهضت 15 خرداد" با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر و مهم ترین برنامه این غرفه از ساعت 15:15 تا 16:30 برگزار خواهد شد.   
حجت الاسلام شهاب مرادی نیز در برنامه پنجم به موضوع "سبک زندگی" از ساعت 17 تا 18:15 دقیقه می پردازد.
همچنین آخرین برنامه غرفه سرای اهل قلم موضوع " بحث تخصصی در حوزه ترجمه" با حضور ژانت لازاریان، ابراهیم حسن بیگی و دکتر بهمن اکبری از ساعت 18:15 الی 19:30است.
بنابر این گزارش سرای اهل قلم کارنامه نشر نیز نشستی را با موضوع "کاربرد الگوهای مفهومی و قواعد جدید در وب معنایی" با حضور ملیحه در خوش از ساعت 10 الی 12:30 برگزار خواهد کرد.
دومین برنامه "جایگاه علمی ایران در دنیا (افسانه و واقعیت) با حضور دکتر حمیدرضا جمالی مهمویی، دکتر سعید اسدی و دکترغلامعلی منتظر ازساعت 14 اغاز شده است.
همچنین از ساعت 16 تا 17:40نیز نشست دسترسی رایگان به اطلاعات (فرصت ها و تهدید ها) با حضور دکتر حمیدرضا جمالی مهمویی، دکتر سعید اسدی، دکتر امیررضا اصنافی و اقای عمرانی برگزار می کنند.
اخرین برنامه غرفه سرای اهل قلم کارنامه نشر با حضور دکتر مهدی علیپور حافظی، دکتر محسن صادقی، دکتر خادم و دکتر داریوش مطلبی به موضوع حق مولف در محیط دیجیتال از ساعت 18 الی 19:40 می پردازند.
گفتنی است نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 11 تا 21 اردیبهشت ماه در مصلی بزرگ تهران برگزار می شود. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار