طبق پروانه اپراتور چهارم باید تا مردادماه آینده به 400 هزار مشترک و بعد از دو سال به یک میلیون مشترک سرویس‌ ارائه کند و تا 8 سال نیز 8 میلیون مشترک جذب کرده باشد.

 
به گزارش خبرنگار جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران  تفاهم‌نامه راه‌اندازی نخستین پایلوت شبکه دسترسی فیبر نوری کشور در منطقه آزاد ارس عصر روز گذشته میان اپراتور فیبر نوری ایرانیان‌نت و منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس به امضا رسید.
 
محمد علی رحمان‌دوست در این مراسم اظهار داشت: پس از راه‌اندازی نخستین پایلوت شبکه در منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس راه‌اندازی شبکه در 7 استان در دستور کار قرار دارد و راه‌اندازی شبکه به ترتیب در شهرهای مشهد، تهران، شیراز، کرج، قم، اصفهان و تبریز در برنامه قرار دارد.
 
وی گفت: طبق پروانه این اپراتور باید در مرداد ماه آینده به 400 هزار مشترک سرویس دهد همچنین بعد از دو سال باید به یک میلیون مشترک سرویس دهی کنیم و تا 8 سال نیز 8 میلیون مشترک جذب کنیم.
 
گفتنی است : ایرانیان‌نت تنها شرکتی است که می‌تواند با فیبر نوری به دیگران سرویس ارائه کند؛ برای مثال هم‌اکنون شهرداری تهران کیلومترها فیبر نوری دارد اما اجازه ندارد از این فیبر به جز برای کارهای خود برای سرویس‌دهی به غیر استفاده کند. /ل
برچسب ها: مشترک ، فیبر ، نوری ، اپراتور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار