نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: سفرهای زیارتی راهیان نور یک رویداد ارزشمند فرهنگی است و باید این گنجینه ارزشمند دفاع مقدس بدرستی به جامعه جدید شناسانده شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران مقیمی در مراسم قدردانی از خادمان سفرهای راهیان نور بهشهر که در فرمانداری این شهر برگزار شد، افزود: مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در سرزمین های نور، همچون نشانه های معنوی و اماکن مقدس ماندگار خواهد ماند تا نسل های بعدی بیایند و از رهگذر سفر به این مناطق برای تعالی حیات فردی و اجتماعی خود توشه ای بردارند.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس هویت ملی ماست و حفظ این هویت ارزشمند و پاسداشت و آشنایی با آن وظیفه تک تک افراد جامعه است که این مهم با طرح راهیان نور محقق می شود.

نماینده مردم بهشهر ، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: اعزام کاروان راهیان نور یک حرکت شایسته فرهنگی است و آشنایی با فداکاری های رزمندگان، تضمین کننده انقلاب اسلامی در مواجهه با همه بحران های پیش روی ملت ایران است.

مقیمی افزود: در شرایط کنونی یکی از راه های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و جنگ نرمی که علیه ارزش ها و مقدسات ما به راه انداخته اند، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است که این پاسداری کمتر از شهادت نیست.

در این مراسم از خادمان برتر سفرهای راهیان نور بهشهر قدردانی شد./س


برچسب ها: ارزشمند ، سفر ، راهیان نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.