مدیر بسیج جامعه زنان سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: حمایت از حریم ولایت و رهبری، مهمترین درس زندگی حضرت زهرا(س) است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، پروین رنجبریان، مدیر بسیج جامعه زنان سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با اشاره به منزلت والا و ارزشمند حضرت فاطمه الزهرا(س) در جهان، گفت: افتخار می کنیم که به عنوان یک زن با بهره گیری از سیره عملی و رفتاری ایشان به عنوان یک الگوی کامل، جایگاه واقعی خود را پیدا کنیم.

رنجبریان افزود: زندگی حضرت زهرا(س) شاید شاید دوام زیادی نداشت، اما ایشان در طول زندگی کوتاه خود توانستند به بلندای تاریخ برای همه نسل ها و عصرها الگویی نمونه و بی بدیل باشند.

وی اظهارداشت: ایام ولادت ایشان فرصت مغتنمی است تا سراسر زندگی مجاهده و مبارزه حضرت زهرا(س) در جامعه تبیین و نهادینه شود.

رنجبریان افزود: زنان می توانند با واکاوی و پرداختن به زوایای مختلف شخصیت بی بدیل بزرگ بانوی جهان اسلام، به عنوان یک زن به تکلیف خود به طور شایسته عمل کنند.

مدیر بسیج جامعه زنان سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) ضمن رعایت کامل حریم عفاف و حجاب در بحرانی ترین حوادث سیاسی و اجتماعی حضور داشتند، بیان داشت: این مهم بیانگر این است که هیچگونه محدودیتی برای حضور زنان ما در عرصه های مختلف جامعه اسلامی وجود ندارد.

رنجبریان اضافه کرد: حمایت از ولایت و رهبری را می توان بخشی از مهمترین فعالیت های سیاسی و اجتماعی ایشان نام برد.

وی خاطزنشان کرد: باید با پیروی از این بانوی بزرگ اسلام گام های هر چه بلندی در راستای تحقق شعار سال برداریم.

رنجبریان همچنین ضمن تبریک ولادت امام خمینی(ره)، افزود: در عصر حاضر امام راحل با تکیه بر فرهنگ اسلام اصیل و انقلابی و سیره عملی و رفتاری حضرت زهرا(س) و با نامگذاری روز میلاد یگانه بانوی عالمین به عنوان روز زن هویت زن را عظمت بخشید.

وی اظهارداشت: اگر چه زنان در طول تاریخ به ویزه در دوران جاهلیت مدرن و قرن اخیر مورد تحقیر قرار گرفته بودند، شخصیت و آبرویی دوباره به زنان داده و الگو گیری از زندگی درخشان حضرت زهرا(س) را مایه سعادت و خوشبختی و تعالی زنان دانسته اند.

رنجبریان افزود: از ابتدای انقلاب تا به امروز زنان ما توانسته اند حضور موثر خود را در تمامی عرصه ها و مقاطع حساس نظام به اثبات برسانند و این امر بر هیچکس پوشیده نیست.

مدیر بسیج جامعه زنان سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با اشاره به اینکه امسال فتنه بزرگتری از سوی دشمنان نظام ترسیم شده است، افزود: باید با بهره گیری از گفتمان ولایت، در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی بیان داشت: حضور حداکثری و با بصیرت زنان در عرصه انتخابات نشان از درک عمیق و شعور سیاسی و ولایتمداری این قشر عظیم از جامعه اسلامی می باشد.

رنجبریان عنوان کرد: همه ساله در این ایام در سطح تمامی شهرستان ها و رده های مختلف اقشاری و تخصصی سپاه و بسیج برنامه های متنوعی برگزار می شود.

وی از برپایی ده ها برنامه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و ... به ویژه 14 جشن با شکوه میلاد کوثر همزمان با ولادت با سعادت دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه الزهرا(س) در سطح حوزه ها و اقشار بسیج استان خبر داد./س

برچسب ها: حمایت ، حریم ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.