رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در حال حاضر بیش از 90 درصد استان های کشور دارای پارک موزه دفاع مقدس هستند و غیر خراسان هیچ استانی زمین پارک موزه اش بلاتکلیف نیست.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، سردار سرتیپ بهمن کارگر در نشستی مطبوعاتی با بیان این مطلب که دفاع مقدس جایی نیست که بتوان با آن شوخی کرد، افزود: با این حال این اگر برخی از نامزدهای انتخاباتی به ارزش های دفاع مقدس در خاطرات خود اشاره کنند نکته مثبتی است.

وی ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی از دفاع مقدس فقط برای شعار استفاده نکرده و این موضوع را به عمل گرایی تبدیل کنند.

وی با بیان این که روحیه استقامت را می توان از دفاع مقدس گرفت، عنوان داشت: برای تبیین سال های دفاع مقدس باید همه حوزه ها فعال بوده و منحصر به حوزه ای خاص نباشد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با ابراز تاسف از این که در ترویج و نشر آثار دفاع مقدس چندان موفق نبوده ایم، ابراز داشت: تا پایان برنامه پنجم توسعه اتفاقات خوبی را در این حوزه مهم شاهد خواهیم بود.

 

وی با اشاره به گوشه ای از اقداماتی که در این حوزه قابل پیگیری است، عنوان داشت: تاسیس اولین خبرگزاری دفاع مقدس، سازمان سینمایی و همچنین حوزه هنری و ادبیات دفاع مقدس توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس راه اندازی خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به احداث موزه دفاع مقدس رد مشهد عنوان داشت: در این زمینه باید رسانه ها به کمک بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمده و با پیگیری این موضوع سبب نتیجه دادن آن شوند.

 

 

 



برچسب ها: پارک ، موزه ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.