سري جديد مجموعه تلويزيوني هوش سياه از اواخر ارديبهشت‌ماه امسال بر روي آنتن شبكه 3 سيما مي‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ سيدمرتضي فاطمي تهيه‌كننده مجموعه تلويزيوني هوش سياه در گفت‌وگويي با خبرنگار روابط عمومي رسانه ملي با بيان اين مطلب كه كار فيلمبرداري و صداگذاري مجموعه تلويزيوني هوش سياه 2 هم اينك به پايان رسيده و در مرحله تدوين مي‌باشد گفت: سري دوم مجموعه تلويزيوني هوش سياه در 28 الي 30 قسمت 40 دقيقه‌اي توليد شده كه از اواخر ارديبهشت‌ماه امسال از شبكه 3 سيما پخش خواهد شد.  
وي با اشاره به اينكه داستان سري دوم اين مجموعه، درخصوص يك ويروس امنيتي و اطلاعاتي است كه در حوزه تخصصي رايانه‌اي وارد شده و به عنوان جرائم سايبري از طريق شبكه‌هاي بزرگ‌تر و كلني‌هاي جاسوسي سايبري هدايت مي‌شود افزود: مجموعه تلويزيوني هوش سياه اشراف كامل پليس اطلاعاتي و امنيتي كشورمان را در رابطه با جرائم سايبري نشان مي‌دهد.  
تهيه‌كننده مجموعه تلويزيوني هوش سياه با بيان اينكه اين مجموعه پر لوكيشن‌ترين مجموعه تلويزيوني كشور است اظهار داشت: بخش عمده‌اي از مجموعه تلويزيوني هوش سياه 2 در ايران و بخش‌هايي نيز در شهر استانبول تركيه فيلمبرداري شده بطوري كه ما حتي توانسته‌ايم بخشي از لوكيشن كشو انگلستان را هم در استانبول تركيه فضاسازي و فيلمبرداري كنيم كه در نوع  خود كم‌نظير است.  
فاطمي سازنده سري اول مجموعه هوش سياه با تاكيد بر اينكه در توليد سري دوم اين مجموعه دكورهاي متنوع و فضاسازي‌هاي خوبي را ايجاد كرديم خاطرنشان كرد: در مجموعه تلويزيوني هوش سياه 2، با طراحي يك سايت پليسي، بزرگترين فضاي زندان را به وسعت 5000 متر مربع ساختيم كه از ويژگي‌هاي منحصر بفرد اين مجموعه تلويزيوني است كه تهيه‌كننده مجموعه هوش سياه همچنين گفت: در اين مجموعه پليسي تلاش كرده‌ايم  كه ضريب اطمينان امنيتي در فضاي مجازي به جامعه تزريق شود و در واقع اين مجموعه هشدار جدي پليس به مجرمان سايبري است. گفتني است كه كارگرداني مجموعه تلويزيوني هوش سياه 2 بر عهده مسعود آب‌پرور است و حسين ياري، كيكاووس باكيده، كيهان ملكي، مجيد واشقاني، اميررضا دلاوري، سودابه بيضايي، اتابك نادري و... در آن ايفاء نقش دارند/ص
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار