معاون جهاد کشاورزی خوزستان از افزایش تولید محصولات سالم و صادرات 600 هزار تن از این محصولات در استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران محمد قاسمی‌نژاد اظهار کرد: امسال با توجه به افزایش 25 درصدی محصولات  سالم در سطح خوزستان  600 هزار تن از این محصولات به خارج از کشور صادر شده است.

وی با اشاره به افزایش تولید محصولات سالم در سطح استان افزود: امسال شاهد افزایش تولید محصولات سالم و اورگانیک نسبت به سال گذشته در استان هستیم که این افزایش محصول باعث صادرات بیشتر به خارج از کشور شده است.

قاسمی‌نژاد در زمینه تولیدات محصولات سالم و اورگانیک خاطرنشان کرد: در زمینه محصولات سالم و ارگانیک انجمن‌هایی تشکیل شده است که انجمن‌ها برای تولیدات بیشتر و با کیفیت محصولات سالم و ارگانیک در استان فعالیت دارند.

معاون جهاد کشاورزی خوزستان درباره صادرات محصولات به خارج از کشور گفت: بیشتر محصولات سالم و ارگانیک استان خوزستان به کشورهای اوکراین، روسیه و همچنین به کشورهایی اروپایی و حاشیه خلیج فارس صادر می‌شوند.

وی با ابراز خرسندی از اینکه امسال تولید محصولات سالم و ارگانیک با کیفیت در این استان افزایش یافته است، افزود: امیدواریم این روند در سال‌های آینده ادامه داشته باشد.

 محصولات سالم کشاورزی به محصولاتی گفته می‌شود که بدون استفاده از سم و کودهای شیمیایی به بار می‌نشینند و قیمت آنها در بازار از سایر محصولات بیشتر است.
برچسب ها: صادرات ، خوزستان ، محصول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.