دوره مربیگری شمشیربازی کشوری به میزبانی آمل در حال برگزاری است

رئیس هیات شمشیربازی شهرستان آمل،در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران از برگزاری دوره مربیگری شمشیربازی کشوری که نخستین دوره آن در سطح مازندران در حال برگزاری است، به میزبانی این هیات در آمل خبر داد.

غلامی گفت: در این دوره آموزشی که در سطح مقدماتی شمشیربازی در حال برگزاری است، تعداد 21 نفر از زنان ومردان علاقمندان به دروه مربیگری حضور دارند.

وی افزود: در این دوره آموزشی علاقمندانی از شهرهای آمل، فریدونکنار، بابل، قامئشهر ، ساری از مازندران و استانهای فارس و گیلان شرکت کردند.

به گفته وی: این دوره آموزشی زیرنظر " احمد اکبری " مدرس و مسئول کمیته آموزش فدراسیون شمشیربازی از روز گذشته در خانه شمشیربازی شهید مقدس آمل آغاز شده و ت یک هفته نیز ادامه خواهد داشت.

رئیس هیات شمشیربازی آمل، گفت: برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان در رشته شمشیربازی باعث ارتقاء سطح آگاهی ها ونیز دانش روز مربیگری خواهد شد.

غلامی افزود :پارسال با راه اندازی سالن شمشیربازی شهرستان آمل در مجموعه ورزشی پیامبراعظم این شهرستان که سومین سالن تمرینی ومسابقاتی درمازندران است ، توسعه این رشته ورزشی در برنامه کاری هیات قرار دارد.

به گفته وی: سالن شمشیربازی آمل حدود 500متر زیربنا دارد وامکان استفاده از یک خط مبارزه ای برای علاقمندان این رشته وزشی فراهم است.

رئیس هیات شمشیربازی آمل گفت: پس از بهره برداری سالن شمشیربازی، برگزاری دوره های مربیگری برای آموزش علاقمندان به این رشته ورزشی وجذب علاقمندان به ورزش شمشیربازی در این شهرستان در برنامه است.

بیش از 40رشته ورزشی در دوبخش مردان وزنان در شهرستان حدود 400هزارنفری آمل فعال است./س

برچسب ها: شمشیربازی ، آمل ، میزبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.