فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی حضور حداقلی در انتخابات را از مهمترین اهداف دشمن ذکر کرد و گفت: ناامیدی در عرصه اقتصادی از جمله برنامه های دشمن برای رسیدن به این هدف شوم است.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در همایش تجلیل از کارگران، گروه های کار و واحد نمونه استان اظهار داشت: این روزها بسیار حساس و تعیین کننده و سرنوشت ساز برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم کشور است.

وی با بیان اینکه دشمن و استکبار درصدد ایجاد یک بهم ریختگی در داخل کشور هستند، افزود: استکبار جهانی تمام توانمندی خود را متمرکز کرده تا مانع روند پیشرفت ایران در عرصه های مختلف شود.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی گویای خودکفایی و مبارزه با استکبارطلبی است، اذعان کرد: اقتصاد به عنوان یک ابزار و بستری مناسب در خصوص تصرف قدرت سیاسی است که به عنوان یک هدف باید مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه مردم باید در برابر توطئه های دشمنان صبر و استقامت کنند، ادامه داد: اختلاف افکنی در نظام برای پیشگیری از توسعه نظام اسلامی نقطه تمرکز دشمن است.

نظری با بیان اینکه ترکیب فتنه اقتصادی و سیاسی یک موضوع جدی است، اذعان کرد: مردم باید با توجه به رابطه ای که با نظام مقدس اسلامی دارند بصیرت و استقامت خود را افزایش دهند تا تمامی توطئه های دشمنان خنثی شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از شرایط اقتصادی ناشی از تحریم دشمن است، خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم مدیریت اقتصادی در یک فضای سیاسی صورت نگیرد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی حضور حداقلی در انتخابات را از مهمترین اهداف دشمن ذکر کرد و یادآور شد: ناامیدی در عرصه اقتصادی از جمله برنامه های دشمن برای رسیدن به این هدف شوم است./س

برچسب ها: حضور ، انتخابات ، حداقلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.