معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار خوی گفت: امیدواریم تا پایان شش ماه نخست سال جاری تمام واحدهای مسکن مهر با تمام امکانات و زیرساخت‌های لازم واگذار شود تا قسمتی از نیازهای مردم به مسکن برطرف گردد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، میر سیاوش اسبقی در جلسه‌ای که در فرمانداری شهرستان خوی برگزار شد، اظهار داشت: واحدهای مسکن مهر خوی به طور میانگین با پیشرفت فیزیکی 81 درصدی مواجه هستند و تسریع در روند احداث این واحدها و حل مشکلات پیش‌رو در دستور کار دستگاه‌های خدمات‌رسان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: واگذاری 238 واحد مسکن مهر در تملک اداره راه و شهرسازی خوی در اولویت واگذاری این اداره قرار گیرد.

اسبقی با اشاره به آماده‌سازی بیمه و مالیات در ارتباط با مساکن مهر خوی، تصریح کرد: رسیدگی به این مسائل در حیطه وظایف اداره راه و شهرسازی خوی قرار دارد تا با ارائه گزارش کامل در این زمینه واگذاری این واحدها را تسهیل بخشد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار خوی افزود: امیدواریم تا پایان شش ماهه نخست سال جاری تمام واحدهای مسکن مهر با تمام امکانات و زیرساخت‌های لازم واگذار شود تا قسمتی از نیازهای مردم به مسکن برطرف گردد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون مشکل خاصی در روند احداث پروژه‌های مسکن مهر خوی به وجود نیامده است، ابراز داشت: ایجاد شبکه و انشعابات مسکن مهر خوی توسط دستگاه‌های خدمات رسان تا انتهای شش ماه نخست سال جاری به اتمام می‌رسد./س

برچسب ها: مسکن مهر ، خوی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.