آزمون سراسري حفظ قرآن سازمان اوقاف و امور خيريه در 65 نقطه استان فارس برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، مسئول كميته اطلاع رساني طرح حفظ قرآن سازمان اوقاف در استان فارس گفت: اين آزمون جمعه سيزدهم ارديبهشت ماه در تمامي شهرستانهاي استان فارس همزمان با سراسر كشور از ساعت 10 صبح به صورت كتبي برگزار مي شود.

زائري افزود: در اين آزمون در شهر شيراز 259 نفر شركت خواهند نمود كه در حرم مطهر علي بن حمزه (ع) برگزار مي شود.

وي گفت: مجموعا تعداد 2342 نفر در اين آزمون ثبت نام نموده اند كه در سه سطح 7 الي 12 سال، 13 تا 19 سال و 19 سال به بالا ويژه خواهران و برادران برگزار مي شود.

مسئول كميته اطلاع رساني طرح حفظ استان فارس افزود: تمام تمهيدات لازم جهت برگزاري آزمون در استان مهيا است، در شهرستانهاي خنج، سروستان، آباده، ارسنجان،استهبان، كازرون، قير و كارزين، لامرد، سپيدان، فسا، فيروزآباد، اقليد، جهرم،لار، خفر، ممسني، بوانات و شيراز با محوريت بقاع متبركه و مساجد و مكانهايي كه از قبل از تعيين شده است آزمون برگزار مي شود.

به گفته زائري، مكانهاي برگزاري آزمون بر روي سايت fars.awqaf.ir قرار دارد و شركت كنندگان مي توانند با مراجعه به سايت و يا تماس با اوقاف شهرستان محل اقامت نسبت به شركت در آزمون اقدام نمايند.

لازم به ذكر است آزمون شفاهي حفظ در اسفندماه گذشته در استان فارس برگزار شد و كساني كه موفق شدند نمره حد نصاب در هر دو آزمون شفاهي و كتبي را كسب نمايند مدرك رسمي حفظ از سازمان اوقاف دريافت خواهند نمود./ع

برچسب ها: آزمون ، حفظ ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.