دو و ميداني‌كاران خوزستاني در رقابت‌هاي آغاز فصل و انتخابي تيم‌ملي به يك نشان طلا، دو مدال نقره و دو نشان برنز دست پيدا كردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، عبدالصاحب خيشكاران، رييس هيات دو و ميداني استان اظهاركرد: اين مسابقات از پنجم ارديبهشت‌ماه به مدت دو روز، به ميزباني شيراز برگزار شد.

 

وي با بيان اين‌كه خوزستان در اين مسابقات عنوان چهارم تيمي را به دست آورد، گفت: نمايندگان استان در ماده 4 در 100 متر امدادي به عنوان قهرماني رسيدند و در ماده 4 در 400 متر امدادي مكان سوم را به خود اختصاص دادند.

 

رييس هيات دو و ميداني خوزستان افزود: هم‌چنين در ماده پرش سه‌گام، سيامك ميري نايب‌قهرمان شد، در ماده 110 متر بامانع احمدرضا خنفري به همين عنوان دست پيدا كرد و در ماده 100 متر امير پياهو مدال برنز را ازآن خود كرد.

 

وي بااشاره به سطح بالاي رقابت‌ها بيان‌كرد: در اين دوره از مسابقات، ركوردها در ماده‌هاي 100، 200، 400 و پرتاب‌وزنه‌ بالا بود و مي‌توان گفت كه بازيكنان قوي‌اي كه ملي‌پوش نيز بودند، در اين رقابت‌ها شركت داشتند.

 

خيشكاران عنوان‌كرد: 32 تيم در اين مسابقات حضور داشتند و شاهد رقابت‌هاي بسيار خوبي بين بازيكنان بوديم. عملكرد تيم استان نيز نسبت به سال گذشته بهتر و رضايت‌بخش بود.

 

وي به حريفان اصلي تيم خوزستان در اين رقابت‌ها اشاره و اظهاركرد: استان‌هاي مشهد، اصفهان، فارس، آذربايجان‌شرقي و تهران از حريفان اصلي ما بودند؛ البته بعضي از استان‌ها در برخي ماده‌ها نيز قوي بودند.

 

رييس هيات دو و ميداني خوزستان در پايان گفت: درمجموع تمام استان‌ها بسيار خوب كار كردند و باتوجه به اين‌كه مسابقات، انتخابي تيم‌ملي نيز بود، با بهترين دو و ميداني‌كاران خود شركت كردند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.