فرماندار شهرستان پردیس گفت : باید در هر شرایطی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران پاسداری کنیم و انتخابات هم مرحله ای دیگر برای امتحان ما در راستای این هدف والا و ارزشمند است .

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :در شهرستان تازه تاسیس پردیس همانگونه که در استانها و شهرستانهای کشور نزدیکی به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی باعث شده تا جنبش خاصی در بین مردم و مسئولان بوجود آید این شهرستان هم از این چارچوب خارج نیست .

وی در ادامه این مطلب افزود :ما در شهرستان پردیس در بحث انتخابات شوراهای اسلامی به شکل شهری و روستایی طبق دستور وزارت کشور از زمان تعیین شده ثبت نام ها را انجام داده ایم و تعداد زیادی هم در این راه ثبت نام کرده اند .

فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد :ما در بحث برگزاری انتخابات با توجه به اینکه دشمن نظام جمهوری اسلامی ایران از هر ترفندی برا ی ضربه زدن استفاده می کند باید در این امر خطیر وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم تا انتخاباتی خوب و کم حاشیه ای داشته باشیم و پاسخ محکمی به دشمنان بدهیم .

بیگدلو در خاتمه اظهار داشت :باید در هر شرایطی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران پاسداری کنیم و انتخابات هم مرحله ای دیگر برای امتحان ما در راستای این هدف والا و ارزشمند است ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.