امام جمعه شهرستان پردیس گفت : برای اینکه ما هم در برگزاری هر چه با شکوه تر اسن مراسم نقشی داشته باشیم باید از هم اکنون برنامه ریزی ها را درست و مدون انجام دهیم و برای اینکه در این ران ضعف کمتری داته باشیم باید جلسات بررسی را افزایش دهیم .

حجت الاسلام والمسلمین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت : ما در خرداد ماه مهمترین و تاسف بار ترین رخداد در دوران انقلاب اسلامی را داریم و آن ارتحال حضرت امام خمینی (ره)است ما وظیفه داریم برای برگزاری خوب این مراسم از تمامی توان خود استفاده کنیم .

وی در ادامه این مطلب افزود :برای اینکه ما هم در برگزاری هر چه با شکوه تر اسن مراسم نقشی داشته باشیم باید از هم اکنون برنامه ریزی ها را درست و مدون انجام دهیم و برای اینکه در این ران ضعف کمتری داته باشیم باید جلسات بررسی را افزایش دهیم .

امام جمعه شهرستان پردیس اظهار داشت :ما در این مراسم کاروانهایی داریم که پای پیاده به سمت حرم مطهر امام خمینی (ره)حرکت می کنند و باید ایاب و ذهاب و تغذیه و امنیت زائرین فراهم شود و در این رابطه هماهنگی ارگانها و نهاد های مختلف ضروری است وباید در جلسات مختلف بررسی این چنین موضوعات موردبررسی قرار بگیرد ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.