در اين مراسم که با حضور پژوهشگران و هنرمندان در تالار حافظ شيراز برگزار شد ، از کتاب تاريخ تمدن و ملک مهدوي به عنوان کتاب سال 91 در حوزه پژوهش رونمائي شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اين کتاب براي نخستين بار ، تاريخ تمدن بشر را از زاويه نگاه مذهبي بررسي و حضور انسان را از زمان هبوط حضرت آدم تاکنون با محوريت مهدويت باز بيني مي کند .
اين کتاب حاصل تلاش 12 ساله محمد هادي همايون عضو هيئت علمي دانشگاه امام صادق (ع) است. 
هفته فرهنگ رضوي امسال براي نخستين بار در سومين حرم اهل‌ بيت (ع) برگزار شد . 
 همتي بوشهري ، مديرکل ارشاد فارس به اهداف برگزاري هفته فرهنگ رضوي اشاره کرد و افزود :   گسترش فرهنگ و معارف رضوي در جامعه ، گردآوري ، حفظ و پاسداشت توليدات آثار مرتبط با فرهنگ و معارف اسلامي و استفاده بهينه از آن در جامعه ، ايجاد زمينه مناسب براي نمايش و توليد محصولات فرهنگي ـ هنري در رابطه با امام رضا(ع) و تجليل و تکريم از پديدآورندگان آثار مرتبط با فرهنگ رضوي از جمله اهداف برگزاري اين هفته است. 
 اجراي کارگاه زنده خوشنويسي با موضوع صلوات خاصه و حديث سلسلةالذهب ، غرفه زندگاني حضرت امام رضا(ع) ، غرفه کتاب‌هاي تخصصي با موضوعيت فرهنگ رضوي ، غرفه کانون پرورشي ـ  فکري با موضوع نقاشي کودکان ، آداب زيارت و قصه‌گويي براي کودکان و نقاشي با موضوع قصص قرآن کريم از جمله غرفه‌هاي نمايشگاه هفته رضوي است./ي2
برچسب ها: کتاب ، پژوهش ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار