کتاب سال حوزه پژوهش در شیراز انتخاب و معرفی شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، در این مراسم که با حضور پژوهشگران و هنرمندان در تالار حافظ شیراز برگزار شد ، از کتاب تاریخ تمدن و ملک مهدوی به عنوان کتاب سال 91 در حوزه پژوهش رونمائی شد .
این کتاب برای نخستین بار ، تاریخ تمدن بشر را از زاویه نگاه مذهبی بررسی و حضور انسان را از زمان هبوط حضرت آدم تاکنون با محوریت مهدویت باز بینی می کند .
این کتاب حاصل تلاش 12 ساله محمد هادی همایون عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) است.
هفته فرهنگ رضوی امسال برای نخستین بار در سومین حرم اهل‌ بیت (ع) برگزار شد .
همتی بوشهری ، مدیرکل ارشاد فارس به اهداف برگزاری هفته فرهنگ رضوی اشاره کرد و افزود : گسترش فرهنگ و معارف رضوی در جامعه ، گردآوری ، حفظ و پاسداشت تولیدات آثار مرتبط با فرهنگ و معارف اسلامی و استفاده بهینه از آن در جامعه ، ایجاد زمینه مناسب برای نمایش و تولید محصولات فرهنگی ـ هنری در رابطه با امام رضا(ع) و تجلیل و تکریم از پدیدآورندگان آثار مرتبط با فرهنگ رضوی از جمله اهداف برگزاری این هفته است.
اجرای کارگاه زنده خوشنویسی با موضوع صلوات خاصه و حدیث سلسلةالذهب ، غرفه زندگانی حضرت امام رضا(ع) ، غرفه کتاب‌های تخصصی با موضوعیت فرهنگ رضوی ، غرفه کانون پرورشی ـ فکری با موضوع نقاشی کودکان ، آداب زیارت و قصه‌گویی برای کودکان و نقاشی با موضوع قصص قرآن کریم از جمله غرفه‌های نمایشگاه هفته رضوی است./س

برچسب ها: رونمایی ، کتاب ، پژوهش ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.