مدیر عامل سازمان عمران زاینده رود گفت: دهکده دوم زاینده رود با داشتن 630 هکتار از اراضی در سال جاری برای قابل اسکان کردن و اجرای تاسیسات آب، برق، گاز و فاضلاب آماده سازی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان داریوش خورسندی جانمایی ساخت 380 پلاک در دهکده دوم گردشگری زاینده رودرا اولویت این سازمان دانست وافزود: در سال جاری 50 پلاک از این تعدادساخته می شود.

وی اظهار کرد: این سازمان آمادگی کامل برای واگذاری 50 پلاک مذکور با شرایط قانونی را به سازمان ها یا بخش خصوصی داردو در این راستا از ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به عرصه ساخت و ساز در دهکده دوم زاینده رود استقبال می کنیم.
به گفته مدیر عامل سازمان عمران زاینده رود همچنین دهکده زاینده رود پذیرای بخش خصوصی برای ایجاد امکانات فرهنگی و رفاهی و بویژه تنوع تفریح مانند ایجاد تله کابین، هتل های چهار و پنج ستاره و انواع تفریحات سالم است.
خورسندی اظهار کرد: بودجه سال جاری این سازمان نسبت به سال گذشته، 12 درصد افزایش یافته و بخش عمده آن در امور عمرانی و زیربنایی بویژه در دهکده دوم هزینه می شود.
وی افزود: دهکده دوم زاینده رود در منطقه گردشگری چادگان اصفهان با داشتن 630 هکتار از اراضی در سال جاری برای قابل اسکان کردن و اجرای تاسیسات آب، برق، گاز و فاضلاب آماده سازی می شود.
وی با اشاره به کلنگ زنی عملیات گازرسانی این منطقه در بهمن سال 91 به دست استاندار اصفهان، گفت: احداث ایستگاه TBS و انشعاب اصلی گاز دهکده دوم در دست انجام است و انتظار می رود تا پایان نیمه اول امسال به اتمام برسد.
خورسندی تاکید کرد: عملیات گازرسانی در چادگان با تعامل کامل با شرکت گاز استان اصفهان انجام می شود.
وی اضافه کرد: همچنین همسو با ایجاد تاسیسات و شبکه معابر و راه های دسترسی و فضای سبز در دهکده دوم تاکنون 22 هزار اصله درخت کاشته شده و همچنان فضای سبز دهکده در حال گسترش است.
سازمان عمران زاینده رود در سال 1367 براساس ماده 84 قانون شهرداری ها تشکیل و به دنبال آن با واگذاری یکهزار و 426 هکتار از اراضی فاقد استعداد کشاورزی و مرتع داری در شمال دریاچه زاینده رود عملیات ساخت دهکده گردشگری را آغاز کرد.
دهکده زاینده رود در دو کیلومتری شهرستان چادگان و 120 کیلومتری شهر اصفهان واقع است/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.