رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار سراسر کشور گفت: باید باور کنیم دوران تقابل کارگر و کارفرما به پایان رسیده و باید همکاری این دو قشر باهم تقویت شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

اولیا علی بیگی در مراسمتجلیل ازکارگران نمونهکرمانشاه، جامعه کارگری را وفادارترینقشر به نظام و انقلاب در سال های اخیر دانست و گفت: امروز باید جایگاه کارگر و نقشآنها در توسعه کشور را لمس کنیم و باور کنیم کارگران انسان های شریفی هستند که در توسعه هر مملکتی نقش آفرینی می کنند.

وی معتقد است راه برون رفتن از فشارهای اقتصادی فعلی تعامل کارفرما و کارگر است و اینکه کارگر باور کند تا کارآفرین نباشد کاری از پیش نخواهد برد و کارآفرین نیز بداند بدون همکاری نیروی کار در تحقق اهدافش ناموفق خواهد ماند و به تولید نمی رسد.

بیگی در ادامه گفت: امروز تنش و تضاد بین نیروی کار و کارآفرین به حداقل رسیده و کمترین اختلاف بین آن ها وجود دارد که استان کرمانشاه نیز از این قاعده جدا نیست.

رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار سراسر کشور گفت: اگر امروز مشکلاتی در جامعه وجود دارد ناشی از استفاده ابزاری و شعاری از دیدگاه های رهبر معظم انقلاباست و برای حل مشکلات موجود باید دغدغه های رهبری را مورد توجه قرار دهیم.

علی بیگی افزود: قشر کارگر نیز همپای سایر مردم در انتخابات امسال برای تحقق حماسه سیاسی حضور خواهد داشت./س

برچسب ها: کرمانشاه ، شورا ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.