فرماندار ماکو گفت: بیش از 300 نفر در شهرهای ماکو و بازرگان و همچنین روستاهای تابعه به عنوان نامزد شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، حمید احمدیان در جلسه‌ای که با حضور مدیران اجرایی شهرستان ماکو و امام جمعه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: توطئه دشمنان علیه ملت ایران پایان‌ناپذیر است و همه ما از جمله مردم و مسئولان موظفیم تا با هوشیاری کامل و اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری برای خنثی کردن دشمنی‌ها تلاش کنیم.

وی با اشاره به خلق حماسه سیاسی و اقتصادی در سال جاری، خاطرنشان کرد: حضور پرشور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری سبب یاس دشمنان خواهد شد.

احمدیان به ثبت‌نام بیش از 300 نفر در شهرهای ماکو و بازرگان و همچنین روستاهای تابعه به عنوان نامزد شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: از همه مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات می‌خواهم تا تمام امکانات و نیروی انسانی را برای برگزاری سالم‌تر انتخابات به کار گیرند.

فرماندار ماکو ابراز داشت: تحریم ایران از سوی استکبار جهانی موضوع جدیدی نیست و همواره سبب سخت‌کوشی و تلاش مضاعف ایرانیان برای نشان دادن اقتدار خود شده است.

شایان ذکر است در پایان این جلسه از مسئولان ستاد نوروزی در شهرستان ماکو با اهدای لوح تقدیر شد./س

برچسب ها: انتخابات ، ماکو ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.