فرماندار سلماس با بیان اینکه سپاه در مسیر رشد و بالندگی قرار دارد، گفت: استفاده از فن‌آوری نوین در ساخت تجهیزات نظامی توسط سپاه قابل تقدیر است و این امر در سایه توکل به خداوند تحقق می‌یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه مرتضی نظری به همراه امام جمعه، اعضای شورای تأمین و جمعی از روسای ادارات عمران روستایی و خدمات رسان سلماس در بازدید از پایگاه مرزی سپاه در روستای قلعه رش این شهرستان، اظهار داشت: خدماتی که نیروهای نظامی و انتظامی در راستای ایجاد آرامش و امنیت جامعه می‌کشند جای تقدیر دارد.

وی با تقدیر از تلاش سپاهیان، با بیان اینکه سپاه نماد عظمت انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: سپاه با اتکا به آموزه‌های دینی و اسلامی همواره در تلاش برای دفاع از کیان اسلامی است.

نظری با بیان اینکه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد جان‌فشانی سپاهیان در عرصه‌های مختلف بودیم، افزود: سپاهیان در هر زمانی از کیان اسلامی دفاع کرده و اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست نااهلان بیافتد.

فرماندار سلماس با بیان اینکه امروزه شاهد فعالیت‌های ارزنده و چشمگیری توسط سپاهیان هستیم، گفت: این تلاش‌ها در حوزه خاصی معطوف نشده و امروزه شاهدیم در حوزه عمران و سازندگی نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خوبی وارد عمل شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این زمینه، اظهار داشت: احداث مدرسه، مسجد و ... از اقداماتی است که سپاه در مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم احداث می‌کند.

نظری ادامه داد: حفاظت و پاسداری از انقلاب اسلامی نیز از دیگر اقداماتی است که سپاه همواره این موضوع را مد نظر قرار دارد.

نظری با بیان اینکه سپاه در مسیر رشد قرار دارد، افزود: استفاده از فن‌آوری نوین در ساخت تجهیزات نظامی توسط سپاه قابل تقدیر است و این امر در سایه توکل به خداوند تحقق می‌یابد./س

برچسب ها: سپاه ، سلماس ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.