نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیریت صحیح و منطقی مصرف آب و توجه دست اندرکاران امر برای توزیع مناسب این موهبت الهی در نقاط مختلف استان مصداق بارز حماسه اقتصادی است.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید ˈشرف الدین ملک حسینیˈ در دیدار با مدیرعامل و جمعی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در قرآن کریم به مفاهیم ارزشمندی در مورد اهمیت آب و لزوم مصرف صحیح آن اشاره شده است.
وی آب را مایه تطهیر، نشاط و رشد و طراوت دانست و بیان کرد: از نظر قرآن کریم آب منشا حیات بشر و شکل گیری تحرک و پویایی در جامعه است.
ملک حسینی اظهار کرد: مصرف بی رویه آب نیز بدبختی، هلاکت و ضلالت یک جامعه را به دنیال خواهد داشت.
وی عملکرد شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد برای آبرسانی به نقاط محروم و روستایی این استان را مثبت ارزیابی کرد و خواستار شتاب بخشی در امر آبرسانی به 193 روستای فاقد آب آشامیدنی سالم استان شد.
ملک حسینی عنوان کرد: همانطور که مدیریت مصرف آب از سوی مردم با اهمیت است مدیریت کردن آبرسانی در نقاط مختلف شهری و روستایی نیز ارزشمند و ضروری به نظر می رسد.
وی با اشاره به برخی استعدادها و ظرفیت های بالقوه کهگیلویه و بویراحمد در بخش های مختلف به ویژه داشتن 10 درصد آب کشور، ابراز داشت: بسیاری از مسوولان اجرایی این استان در طول 34 سال گذشته باید پاسخگوی اینهمه توسعه نیافتگی و عمق محرومیت در استان باشند.
ملک حسینی بر لزوم تعامل بیش از پیش مسوولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه همه جانبه این استان تاکید کرد و افزود: تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تا حد قابل ملاحظه ای به عملکرد صحیح و مثبت مسوولان بستگی دارد.
وی گفت: به نظر می رسد نیازسنجی نادرست و نداشتن برنامه کافی از مهمترین دلایل توسعه نیافتگی کهگیلویه و بویراحمد از اوایل پیروزی انقلاب تاکنون بوده است./س

برچسب ها: مدریت ، آب ، حماسه ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.