مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روزشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:"پدرخوانده تروريست‌هاي سوريه" کيست؟/ سفر پسر "شيخ فتنه‌گر" به ايران! + اسناد و تصاوير،‌ تدبیر، تهذیب اخلاقی و نپرداختن به حواشی از خصوصيات رئيس‌جمهور مطلوب است/ از همه مردم درخواست مي‌كنم برويد به سمت مصرف توليدات داخلی ، مبلغ جديدي براي نرخ ارز مصوب نشده است/ هزينه عدم هماهنگي و ناشي‌گري دولت بر دوش مردم و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

تدبیر، تهذیب اخلاقی و نپرداختن به حواشی از خصوصيات رئيس‌جمهور مطلوب است/ از همه مردم درخواست مي‌كنم برويد به سمت مصرف توليدات داخلی

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/2/7/1042721_277.jpg

 رهبر معظم انقلاب دارا بودن روحیه مقاوم، برخورداری از تدبیر، روزمره فكر نكردن در مسائل اقتصادی، توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تكیه كردن بر نظرات كارشناسی، تهذیب اخلاقی و نپرداختن به حواشی را از جمله خصوصیات رئیس‌جمهور مطلوب ذكر كردند.

"پدرخوانده تروريست‌هاي سوريه" کيست؟/ سفر پسر "شيخ فتنه‌گر" به ايران! + اسناد و تصاوير

 از "فتواي قتل عام مردم سوريه" گرفته تا "فتواي قتل نوري المالکي" و حلال بودن نوشيدن جرعه‌اي مشروبات الکلي تا نفرين ايراني‌ها در حج، همگي از اظهارات و فتواهاي عجيب و غريب "قرضاوي" است که در اين گزارش به جزئيات زندگي و مواضع وي كه به مفتي ناتو معروف است، پرداخته‌ايم.

اگر نامزد حزب موتلفه رای بیاورد "دولت نمونه" شکل می‌گیرد
 قائم مقام شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي بابيان اينكه اگر به حزبی موتلفه اعتماد شود و نامزدش رای بیاورد انشاالله دولت نمونه نیز شکل می‌گیرد، گفت: برخی از کاندیدا‌ها رجل مذهبی نیستند و اولین ماده اصل 115 این است که نامزدها رجل مذهبی و رجل سیاسی باشند.

حمایت دانشجویان دانشگاه کرمانشاه از کانديداتوري جلیلی در انتخابات

 جمعی از فعالان و دانشجویان انقلابی دانشگاه کرمانشاه با صدور اطلاعیه‌ای از سعید جلیلی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

اعطای تخفیف و تعلیق مجازات، عاملی اساسی در کاهش جمعیت کیفری است

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: مکاتبه با مراجع قضایی و پیشنهاد اعطای تخفیف و تعلیق مجازات برای مددجویان دارای شرایط، عامل اساسی برای کاهش جمعیت کیفری و راهی مهم برای اصلاح مددجویان محسوب می‌شود.

رئیس مجلس سوریه دوشنبه به تهران می‌آید


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/2/7/1042898_599.jpg

رئیس مجلس سوریه در صدر هیات پارلمانی روز دوشنبه هفته جاري برای دیدار و رایزنی با مقامات ایرانی به تهران سفر می‌کند.

تمام امکانات و تجهیزات آمریکایی‌ها در دریا از سوی ما تهدید می‌شود

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اگر اسلام دست ما را نمی‌بست و به ما اجازه می‌داد، سلسله اقداماتی می‌شد که حتی فکر و جرأت تحریم نفتی را هم از تخیل دشمن محو می‌کرد، ولی معلوم نیست که این نجابت و خویشتن‌داری ما همیشگی باشد و به فکر مقابله از راه‌های مشروع نباشیم. امروز تمام امکانات و تجهیزات آمریکایی‌ها در دریا از سوی ما مورد تهدید است، ولی بنای ما بر فشار و آزار نبوده است.

مبلغ جديدي براي نرخ ارز مصوب نشده است/ هزينه عدم هماهنگي و ناشي‌گري دولت بر دوش مردم
سخنگوي کميسيون اقتصادي مجلس با اشاره به اين مسئله که متاسفانه هزينه عدم هماهنگي و ناشي‌گري دولت را مردم پرداخت مي‌کنند، گفت: کساني که کالاهاي اساسي را احتکار کرده بودند با استفاده از فرصت اين کالاها را با نرخ ارز مبادله‌اي و با 30 الي 40 درصد افزايش قيمت به فروش رساندند.

گزارش تصويري ديدار رهبر معظم انقلاب با هزاران نفر از كارگران
 رهبر معظم انقلاب اسلامي پيش از ظهر امروز(شنبه) با هزاران نفر از كارگران ديدار كردند.

وزير کارم کسي خواهد بود که کوچکترين سطح توليد تا وزرات کار را طي کرده است
 کانديداي احتمالي يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري گفت: وزير کار دولت احتمالي‌ام حتما کسي خواهد بود که پله‌هاي ترقي را در کوچکترين سطح توليد تا وزرات کار طي کرده باشد.

نخستین همایش خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در گلستان برگزار شد

دبير ستاد خدمتگزاران آباداني و پيشرفت گفت: ولایتمداری، سابقه مدیریت اجرایی مرتبط، برنامه‎محوری توأم با عمل، مقبولیت اجتماعی و قومیتی از جمله شاخصه‎های كانديداي مورد حمایت این تشکل است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار