کانديداي احتمالي يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري گفت: وزير کار دولت احتمالي‌ام حتما کسي خواهد بود که پله‌هاي ترقي را در کوچکترين سطح توليد تا وزرات کار طي کرده باشد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران "منوچهر متکي" کانديداي احتمالي يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري روز گذشته در راستاي تشريح برنامه‌هاي کاري خود به استان آذربايجان شرقي سفر کرده است.

شايان ذکر است وي روز گذشته به شهر هريس و اهر سفر کرده و در جمع مردم اين شهر به بيان مواضع خود پرداخته است.

گفتني است متکي همچنين روز گذشته با اساتيد و نخبگان شهر مراغه و بناب ديدار و مواضع انتخاباتي خود را براي آنها تشريح کرده.

کانديداي احتمالي يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري امروز با حضور در کارخانه ماشين‌سازي تبريز در جمع صدها نفر از کارگران اين کارخانه طي سخناني تاکيد کرد که دولت آينده بايد در استاي بهبود چرخه توليد کشور در رابطه کارگر و کارفرما بازنگري جدي را ايجاد کند.

متکي خاطرنشان کرد: وزير کار دولت احتمالي‌اش حتما کسي خواهد بود که پله‌هاي ترقي را در کوچکترين سطح توليد تا وزرات کار طي کرده باشد.

وي همچنين به همراه مديرعامل و مسئولين ارشد اين کارخانه از خط‌هاي مختلف توليدي در اين کارخانه بازديد کرد و در جريان آخرين توليدات اين کارخانه قرار گرفت.

لازم به ذکر است متکي عصر امروز نيز نشستي را با دانشجويان دانشگاه تبريز به صورت پرسش و پاسخ خواهد داشت.

همچنين متکي عصر امروز سفري چند ساعته به شهر مرند خواهد داشت و بعد از نماز مغرب و عشا نيز در مسجد شاه‌آباد تبريز سخنراني مي‌کند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: انتخابات ، سفر ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار