مشاور وزیر و معاون مرکز سازمان های مردم نهاد وزارت کشور، از دبیران سمن ها خواست تا با طراحی و ساماندهی سازمان های خود به سمت تخصصی شدن و تعریف برنامه های خود پیش بروند تا در راستای رسیدن به یک سازمان مردم نهاد به معنی واقعی کلمه گام های مثبتی را برداشته باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

داوود امینی در حاشیه همایش منطقه ایتوانمند سازی سمن ها در استان کرمانشاه، گفت: تنها مرجع صدور مجوز سازمان های مردم نهاد وزارت کشور - به استثنا کانون های مساجد و بعضی از سمن های تخصصی که سازمان مشخصی دارند، وزارت کشوراست.


وی همچنین از برنامه های جدید وزارت کشور در خصوص توانمند سازی سمن ها خبر داد .


وی حضور در جمع دبیران سمن های برجسته شمال و غرب کشور در استان کرمانشاه را یک فرصت مطلوب برای پاسخگویی به سوالات حاضرین دانست و از دبیران سمن ها خواست تا با طرح سوال، ابهامات خود را در این راستا بر طرف نمایند .


وی افزود: تاسیس سازمانهای مردم نهاد، ریشه در دین اسلام و ادبیات کشور اسلامی ایران دارد و خوشبختانه تا به حال اثرات مثبت این سازمان ها را در سطح کشور مشاهده کرده ایم.


امینی استاندارد سازی، بررسی مشکلات، ارائه آموزش با موضوع توسعه ظرفیت های سازمان های مردم نهاد، اثر بخشی و ارتقاء کارایی سازمان ها و نیز تخصصی کردن این سازمان ها در یک رشته مشخص را از مهمترین اهداف برگزاری این همایش ها دانست.


معاون امور سازمان‌های مردم نهاد مرکز اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور با بیان اینکه فلسفه وجودی سازمان‌های مردم نهاد خدمت به جامعه و کمک به دولت است، اذعان کرد: امیدواریم با همکاری وزارت کشور بسترهای لازم برای رشد این سازمان‌ها را فراهم کرده و جلب توجه مردم را نسبت به این گونه خدمات داشته باشیم ./س


برچسب ها: کرمانشاه ، سازمان ، سمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.