نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: تلاش مضاعف هیئت‌های ورزشی و برنامه‌ریزی صحیح متولیان امر موجب توسعه ورزش شهرستان می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، شهلا میرگلوبیات در گردهمایی هیئت‌های ورزشی شهرستان ساوه افزود: مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح مسوولان ورزشی با همکاری و تعاملهیئت ورزشی می‌تواند شهرستان ساوه را به جایگاه واقعی خود در حوزه ورزش برساند.

وی گفت : شهرستان‌های ساوه و زرندیه از مناطق پراستعداد و پرظرفیت استان مرکزی هستند و مردمان آن به ویژه جوانان و نوجوانان با کمترین امکانات و اعتبارات استعدادهای خود را شکوفا کرده و در میادین ورزشی حتی در سطح بین‌المللی به خوبی درخشیده و افتخارآفرینی کرده‌اند.

وی کمبود سرانه فضاهای ورزشی در این دو شهرستان را از جمله مشکلات اساسی ساوه و زرندیه در حوزه ورزش ذکر کرد و گفت: به منظور توسعه ورزش و تقویت قهرمان‌پروری و مدال‌آوری لازم است سالن‌ها و فضاهای ورزشی منطقه چه در مراکز شهرستان‌ها و چه در روستاها افزایش یابد.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی افزود : ورزش موجب افزایش نشاط و سلامتی در بیان افراد مختلف جامعه می‌شود و در راستای ارتقای سطح سلامت شهروندان باید فرهنگ ورزش به ویژه ورزش‌های همگانی توسعه یابد.

وی با اشاره به محدودیت مالی کشور به لحاظ شرایط تحریم گفت: سال گذشته با وجود اینکه کشور در شرایط خاصی قرار داشت اما هیئت‌های ورزشی کارنامه قابل قبولی از خود ارائه کردند./س

برچسب ها: ساوه ، ورزش ، برنامه ریزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.