رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، گفت: کار، کارگری و تلاش کردن برای اینکه در جامعه ایفای نقش داشته باشیم همواره در اسلام مورد توجه بوده و هست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، گفت: کار، کارگری و تلاش کردن برای اینکه در جامعه ایفای نقش داشته باشیم همواره در اسلام مورد توجه بوده و هست.

، حجه الاسلام و المسلمین وحید احمدی  اظهار داشت: در مکتب الهی، این نگاه انسان و نوع جهان بینی اوست که مسیرش را تعیین و جهت های انسان در زندگی را مشخص می کند.

وی افزود: در بحث کارگری اگر بخواهیم از این منظر نگاه کنیم می بینیم که معمولا مکتب های مادی انسان و کار را یک ابزار با هدف ازدیاد سرمایه می دانند اما در اسلام و در نگاه مکتب ما کرامت و عظمت انسان مهم است، هرچند کار، کارگری و تلاش کردن برای اینکه در جامعه ایفای نقش کنیم همواره مورد تاکید می باشد.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز در ایران اسلامی بعد از گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، کشوری داریم که در عرصه های مختلف دارای استقلال کافی است.

وی افزود : گرچه شاید مشکلات زیادی هم داشته باشیم اگر اگر نگاهی به دستاوردهای عظیم این انقلاب بیاندازیم می بینیم که وجود این مشکلات در برابر این دستاوردهای عظیم، بسیار ناچیزند.

احمدی با بیان اینکه دنیا نمی خواهد ببیند که ایران مستقل است، گفت: برخی ها تصور می کنند که اگر ما به بعضی نداها پاسخ دهیم و برخی ارتباطات بین المللی را گسترش دهیم مشکلاتمان حل می شود در حالی که هرگز اینگونه نخواهد بود.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، افزود: در دوران طاغوت اغلب پزشکان حاضر در ایران، بنگلادشی و هندی بودند اما امروز پزشکان ایرانی در بیش از 53 کشور دنیا حضور دارند و بسیاری از مراکز پزشکی دنیا در دست ایرانیان است./س



برچسب ها: کرمانشاه ، ایران ، دنیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.