سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور از آغاز ثبت‌نام سی و ششمین دوره مسابقات رشته‌های قرآنی سازمان اوقاف کشور در این شهرستان خبر داد.




حجت‌الاسلام محمد ذاکری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود: تفاوت محسوس این دوره با قبل وسعت زمانی برگزاری دوره است، طوری که از اسفندماه ستادی شهرستانی به مسئولیت فرماندار و دبیری اداره اوقاف شکل گرفته است و 39 اداره نیشابور رابط قرآنی معرفی کردند.

وی هدف از گستردگی مقدمات این مسابقات را زمینه مشارکت افراد برای حضور بیشتر فعالان قرآنی در این مسابقات دانست که تا 22 اردیبهشت امکان ثبت‌نام در اماکن بقاع متبرکه، مدارس، ادارات، پایگاه‌های بسیج و ... فراهم شده است.

این مقام مسئول محلی یادآور شد: حتی افراد می‌توانند با ارسال عدد 36 به سامانه 100001145115 به‌صورت غیر حضوری ثبت‌نام کنند.

ذاکری با اشاره به اینکه سومین راه ثبت‌نام مراجعه به سایت ovghafrazavi.16 است، اضافه کرد: شماره 2228980 برای تماس با دبیرخانه سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی شهرستان آماده پاسخ‌گویی است.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات در رشته‌های حفظ، ترتیل، قرائت و مفاهیم عمومی و تخصصی در دو گروه خواهران و برادران و گروه‌های سنی بالا و زیر 16 سال برگزار می‌شود.

ذاکری با اشاره به ثبت‌نام 30 هزار نفر در سال گذشته این مسابقات، یادآور شد: نیشابور از رهگذر این مسابقات توانست در مرحله استانی علی قاسم‌آبادی، ابراهیم عمارلو، مسعود موحدی‌راد و ایرج رضوانی به‌ترتیب نفران اول رشته‌های قرائت، ابتهال، ترتیل و اذان و همچنین گروه سلسله‌الذهب رتبه اول تواشیح، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن را از آن خود کند/س

برچسب ها: سرپرست ، اداره ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.