در سال حماسه سياسي و اقتصادي، ترويج سبک زندگي اسلامي فراموش نشود

فرمانده ناحيه بسيج امام سجاد(ع)قزوين گفت: نامگذاري امسال به نام سال حماسه اقتصادي و سياسي نبايد ما را از ترويج سبک زندگي اسلامي غافل کند.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوين سرهنگ محرمعلي والدي در اولين جلسه شوراي فرماندهي ناحيه بسيج امام سجاد قزوين با بيان اينکه يکي از مهم ترين دغدغه هاي امروز جامعه و مقام معظم رهبري ترويج سبک زندگي اسلامي است اظهار کرد: نبايد در سال 92 تنها بر روي حماسه سياسي و اقتصادي تمرکز کرد.
وي با اشاره با نامگذاري امسال توسط مقام معظم رهبري، سال حماسه سياسي و اقتصادي را نماد ايستادکي ملت ايران خواند و افزود: ملت ايران همچون گذشته با حضور قدرتمند خود در صحنه انتخابات و همچنين نبرد اقتصادي با دشمن بار ديگر عظمت خود را به دشمن اثبات خواهد کرد.
والدي تصريح کرد: ملت ايران ملتي حماسه آفرين و تاريخ ساز است و مقام معظم رهبري نيز با شناختي که از اين ملت داشته اند از سال 92 به عنوان سالي که بايد در آن حماسه شکل بگيرد ياد کرده اند.
فرمانده ناحيه امام سجاد(ع) حرکت ملت ايران در نبرد اقتصادي با دشمن را ستود و خاطر نشان کرد: نبرد اقتصادي آخرين تير دشمن به سمت ملت ايران است که مطئناً با بصيرت، هوشياري و صبر اين ملت، مردمان اين سرزمين بار ديگر به مانند جنگ 8 ساله با دشمن، پيروز وسربلند خواهند ماند./س

 

برچسب ها: حماسه ، سبک زندگی ، ترویج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.