رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اول ماه ˈمیˈ مصادف با 11 اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر، گفت: مسائل معیشتی و امنیت شغلی از مهمترین دغدغه های کارگران بخش های مختلف اقتصادی این استان است.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، ˈداریوش دیودیدهˈ  افزود: در صورت رفع این دو مشکل اساسی بازده کاری کارگران کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافته و رونق اقتصادی استان و کشور را به دنبال دارد.
وی بیان کرد: هم اکنون 70 هزار کارگر آقا و خانم در بخش های اداری، تعاونی، عمومی و خصوصی و در واحدهای صنفی، صنعتی و معدنی در کهگیلویه و بویراحمد مشغول فعالیت هستند.
دیودیده با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، اظهار کرد: حماسه اقتصادی بدان معناست که با توجه به شرایط کنونی اقتصاد کشور باید فراتر از حد توان و انتظار در زمینه مسائل اقتصادی تلاش شود.
وی عنوان کرد: با تعامل و همکاری قشرهای مختلف مردم به ویژه کارگران شعار حماسه اقتصادی محقق می شود.
دیودیده ابراز داشت: مشکلات کنونی اقتصاد کشور ناشی از سه عامل بحران اقتصادی کشورهای دنیا، تحریم های دشمنان و برخی کم کاری ها در زمینه سیاست گذاری و برنامه ریزی است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: کارگران و کارفرمایان می توانند همدوش با یکدیگر موجب کاهش مشکلات اقتصادی کشور شده و به رونق روزافزون آن کمک کنند.
دیودیده گفت: کارگران کشور از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره در تمام صحنه ها پیشگام بوده و حضور فعال و موثری داشته اند.
وی بیان کرد: نمونه بارز چنین امری آن است که کارگران کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس علاوه بر تلاش در عرصه های مختلف اقتصادی تعدادی شهید نیز تقدیم نظام و انقلاب کرده اند.
دیودیده اظهار کرد: دین مبین اسلام ارزش قابل توجهی برای کارگران قائل شده و در ایران اسلامی نیز کارگران در تمام ادوار مورد احترام بوده و هستند.
وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در موارد متعدد توصیه های راهگشایی به کارگران کشور داشته اند و همواره بر لزوم رفع مشکلات آنان تاکید می کنند./س

برچسب ها: کارگران ، معیشتی ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.