دارنده مدال برنز المپیک1964توکیو اعتقاد دارد از این پس باید عملکرد فدراسیون فعلی مورد ارزیابی قرار گیرد.

علی اکبر حیدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: همیشه گفته ام بیلان و عملکرد یک فدراسیون باید در یک دوره زمانی مشخص مثلا از المپیک تا المپیک مورد ارزیابی گیرد.
وی ادامه داد: تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در حالی دربازی های المپیک 2012 لندن حاضر شدند که چندین سال برای حضوراین تیم ها برنامه ریزی های مختلفی صورت گرفته بود واگر هم موفقیتی در این مسابقات حاصل شد به طورحتم جزء کارنامه و عملکرد فدارسیون قبلی بوده است.
حیدری با اشاره به مسابقات قهرمانی آسیا تصریح کرد: درباره تیم فرنگی که اهالی این رشته باید اظهارنظر کنند اما در مورد تیم آزاد باید بگویم هرچند ما نتوانستیم در مسابقات قهرمانی آسیا 2013از عنوان قهرمانی سال گذشته خود دفاع کنیم اما به اعتقاد من نتیجه کسب شده رضایت بخش است.
وی اضافه کرد: در هر صورت برای پشتوانه سازی و سازندگی باید ریسک کرد و به جوانترها در مسابقات مختلف میدان داد،در واقع کادر فنی تیم آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا از نفرات دوم وسوم خود استفاده کرد که اگر همین کشتی گیران نیز کمی باهوش تر بودند مطمئن باشید قهرمانی دوراز دسترس نبود.
پیشکسوت کشتی آزاد کشورمان در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به این که حدود 18 ماه است که فدارسیون فعلی کارش را شروع کرده از این پس هر نتیجه ای در مسابقات مختلف کسب شود مسئولان این فدارسیون باید پاسخگو باشند و در واقع عملکرد آنها از این به بعد مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.
تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در رقابتهای  قهرمانی آسیا در سال 2012 با اقتدار به مقام قهرمانی رسیدند و در سال جاری نیز هر دو تیم با یک رتبه تنزل روی سکوی دوم قرارگرفتند./آق
برچسب ها: حیدری ، کشتی ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار