در اولين دوره نمايشگاه صادرات محصولات توليد داخل، از ورود توليدکنندگان به داخل غرفه ها جلوگيري شد.

يکي از توليدکنندگان که قصد شرکت در اولين دوره نمايشگاه صادرات محصولات داخلي واقع در نمايشگاه بين المللي را داشته، در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب افزود: اولين دوره نمايشگاه صادرات محصولات توليد داخل که قرار بود به دلايل مقابله با تحريم ها و افزايش قيمت دلار از تاريخ هفتم تا دهم ارديبهشت ماه سال جاري برگزار شود، با مشکل مواجه شده و در اين بين تنها توليدکنندگان متضرر مي شوند.
وي که نخواست نامش فاش شود، با بيان اينکه قرار بود اين نمايشگاه به منظور حمايت از توليد محصولات داخلي و صادرات آن براي تمام صنف ها برگزار شود، تصريح کرد: اجاره دهنده غرفه هاي نمايشگاه براي اجاره هر غرفه از توليدکنندگان متري 47 هزار تومان پول دريافت کرده و بايد بابت اجاره غرفه ها متري 22 هزار تومان به نمايشگاه بپردازد.
اين توليدکننده ادامه داد: طبق قرارداد بين توليدکنندگان و اجاره دهندگان، علاوه بر اينکه غرفه ها بايد روز سه شنبه 3/2/92 به توليدکنندگان تحويل داده مي شد، اجاره دهندگان بايد تبليغات گسترده اي در رسانه ها، روزنامه ها انجام مي دادند که تاکنون به هيچکدام از تعهدهايشان عمل نکرده اند.
وي با اشاره به اينکه ماشين ها و وسايل توليدکنندگان از دوشنبه پشت درب نمايشگاه بين المللي متوقف شده و اجازه ورود به آنها نداده اند، اظهار داشت: توليدکنندگان بايد سه شنبه صبح وارد نمايشگاه شده و  غرفه هاي خود را آماده مي کردند، اين در حاليست که غرفه هاي نفت مربوط به نمايشگاه قبلي سه شنبه عصر تخليه شد.
اين توليدکننده گفت: طبق گفته مدير نمايشگاه، اجاره دهندگان غرفه هاي نمايشگاه تاکنون هيچگونه قراردادي را با نمايشگاه امضاء نکرده اند، اين در حاليست که اجاره دهندگان غرفه ها مي گويند؛ طبق نامه اي که از مسئولان داريم، نبايد پولي به نمايشگاه پرداخت کنيم.
اين توليدکننده ادامه داد: توليدکنندگان وضعيت بدي دارند، چرا که از طرفي اجاره دهندگان غرفه ها پولي به نمايشگاه پرداخت نمي کنند و از طرف ديگر مسئولان نمايشگاه  به توليدکنندگان اجازه ورود به غرفه ها را نمي دهند.
وي گفت: توليدکنندگان براي شرکت در اين نمايشگاه هزينه زيادي متقبل شده و حتي مهمان هاي خارجي از ساير کشورها به اين نمايشگاه دعوت شدند.
اين توليدکننده افزود: با جمع شدن ديروز توليدکنندگان جلوي درب نمايشگاه، سرانجام درب ساعت 19 به روي توليدکننگان باز شد و صحبت هايي مبني بر توافق بين نمايشگاه و اجاره دهندگان غرفه ها بين توليدکنندگان پخش شد.
بنابراين، به ما اجازه دادند که وسايلمان را به داخل نمايشگاه ببريم، اما امروز صبح که برگشتيم دوباره از ورود توليدکنندگان به غرفه هايشان جلوگيري شد.
وي خاطرنشان کرد: طبق گفته برخي از توليدکنندگان اين نمايشگاه بايد در بهمن ماه سال گذشته برگزار مي شد که به دلايل نامعلوم زمان برگزاري آن به تعويق افتاد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار