نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد، دائمی شدن برنامه های نمایشگاه های بین المللی را ضروری دانست و گفت: لازمه دائمی شدن این نمایشگاه، ارتباط مستمر مدیران اقتصادی با مراكز صنعتی، تولیدی، بازرگانی و كشاورزی است.

حجت الاسلام محمدعلی نكونام، در دیدار از بخش های مختلف نمایشگاه بین المللی استان چهارمحال و بختیاری در شهركرد افزود: امكانات موجود این نمایشگاه، رضایت بخش است اما مهم آن است كه بتوان از این امكانات در راستای توسعه اقتصاد این استان، بهره گرفت.
وی، با بیان اینكه نمایشگاه بین المللی، بهترین محل برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های استان چهارمحال و بختیاری است تصریح كرد: اگر ظرفیت های استان چهارمحال و بختیاری در همه بخش ها معرفی و تبلیغ شود و در معرض دید قرار گیرد، زمینه رشد و توسعه استان بیش از گذشته فراهم می شود و استان چهارمحال و بختیاری به جایگاهی كه شایسته آن است می رسد.
حجت الاسلام نكونام یادآور شد: رسانه ها نیز در تحقق این مهم، نقش اصلی را ایفا می كنند كه از آن میان، صدا و سیما نقش پر رنگ تری دارد.
نماینده ولی فقیه دراستان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد، با انتقاد از اینكه ظرفیت های استان چهارمحال و بختیاری، برای خود استان نیز شناخته شده نیست گفت: خود باوری در مسوولان این استان باید نهادینه شود تا بتوان گام های پیشرفت را سریع تر برداشت./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.