سرمربی تیم والیبال کاله ایران گفت: نماینده والیبال هند برابر کاله ایران حریف از پیش باخته نبود .

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، در نشست خبری پس از پیروزی تیم والیبال کاله ایران مقابل گاز هند ، بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله ایران  اظهار داشت: در میدان بازی هم تیم ایران و هم حریف هندی بازیکنان خوبی داشتند که قدرتی توپ می زدند .

وی ادامه داد: ما با عملکرد خوب خود توانستیم بازیکنان تیم حریف را از جریان بازی خارج کنیم و بازیکنان ما هم به خوبی، برنامه های تاکتیکی مورد نظر ما را در میدان اجرا کردند.

عطایی در مورد اینکه تعداد تعویض های وی در این بازی کم بود، گفت: وقتی تیمی خوب بازی می کند، دلیلی ندارد بازیکنان اصلی را از میدان اخراج کنیم، بازیکن ذخیره در زمانی باید وارد میدان شود که شرایطی سختی پیش آمده باشد و لازم باشد مربی، بازیکن اصلی را تغییر دهد.

وی  گفت: کیفیت تیم ما  رفته رفته با ادامه بازی ها بالاتر می رود و به قهرمانی نزدیک تر  می شویم .

عطایی در مورد بازی فردا (پنجشنبه) مقابل تیم ˈلیو نینگˈ چین گفت: این تیم چینی، قدرتمند است و چهار بازیکن ملی پوش دارد و با توجه به اینکه خطر حذف را احساس می کند، انتحاری بازی خواهد کرد.

 لازم به ذکر است : در اولین بازی از مرحله دوم گروهی والیبال جام باشگاههای آسیا  تیم کاله  در مقابل نماینده هند در ست 1 ، 25 بر 15 و در ست دوم  25 بر 14 ازحریف هندی خود پیش افتاد .

همچنین در ست سوم با نتیجه  25 بر 19 صاحب برد شد و فردا مقابل نماینده چین قرار می گیرد .



برچسب ها: عطایی ، والیبال ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار