در شمال غرب ، شمال شرق، شرق، جنوب شرق و بصورت پراکنده تر در دامنه های جنوبی البرز نیز افزایش ابر ، رگبار و رعدو برق ووزش باد و در نقاط مستعد بارش تگرگ رخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از "سازمان هواشناسی" کشور،در ادامه وقت امروز"چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه 92"نقشه های پیش یابی بیانگر استقرار جریانات شمالی و هوای خنک در نیمه شمالی کشور طی 24 ساعت آینده است که با گذر امواج تراز میانی جو همراهی می شود از اینرو در سواحل دریای خزر و استان اردبیل ابرناکی، بارش باران گاهی با رعدو برق و وزش باد پیش بینی می شود ودریای خزر نیز مواج خواهد بود.



براساس این گزارش، در شمال غرب ، شمال شرق، شرق، جنوب شرق و بصورت پراکنده تر در دامنه های جنوبی البرز نیز افزایش ابر ، رگبار و رعدو برق ووزش باد و در نقاط مستعد بارش تگرگ رخ خواهد داد. و طی اسن مدت بارش ها در سواحل دریای خزر بویژه در شرق دریا، استانهای خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی شدت بیشتری خواهد داشت براین اساس به سبب بارش شدید باران آبگرفتگی معابر عمومی و سیلاب و به سبب وزش باد و تگرگ ، خسارت به محصولات باغی و کشاورزی در این مناطق دور از انتظار نیست .
گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های تهران والبرز امروز، نیمه ابری و وزش باد ودر بعدازظهر افزایش ابر و بارش پراکنده یا رعدو برق پیش بینی می شود.
برچسب ها: بارش ، باران ، تگرگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار