نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه در جمع رزمندگان تیپ 44 حضرت قمر بنی هاشم (ع) مستقر در شمال غرب گفت: اطاعت‌پذیری و ولایت‌مداری از ویژگی‌های برجسته و بارز پاسداران انقلاب اسلامی است.

 همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام محمد هادی رضایی با رزمندگان تیپ 44 حضرت قمر بنی هاشم (ع) در منطقه شمالغرب دیدار کردند.
وی، با اشاره به جلوه‌های توانمندی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: حضور موثر سپاه در عرصه‌های جنگ سخت و نرم با دشمنان انقلاب اسلامی،از ویژگی‌های برجسته عملکرد این نهاد انقلابی در دوران انقلاب است.
حجت الاسلام رضایی، با اشاره به حرکت اصلی سپاه مبنی بر تحول و تعالی اظهار داشت: این نهاد جهادی و ارزشی با محوریت معنویت و شایستگی سرمایه‌های انسانی و با موفقیت‌های روزافزون به سمت و سوی تحول و تعالی گام بر می‌دارد.
نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ایمان الهی، توکل به خدا، اخلاص در عمل، روحیه شهادت‌طلبی، شجاعت و دلاوری، ایثار و فداکاری، پرهیزگاری، تقوا، اهتمام به عبادات به ویژه نماز، دعا و نیایش، اطاعت‌پذیری و ولایت‌مداری از ویژگی‌های برجسته و بارز پاسداران انقلاب اسلامی است.
وی افزود: سپاه پاسداران به چیزی جز نصرت دین اسلام و اعتلای کلمه توحید نمی‌اندیشند و در راه حمایت از دین خدا و حضرت پیامبر اعظم (ص) از همه هستی خویش به سهولت گذشته و می‌گذرند.
حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: امروز دشمن در عرصه اقتصادی با تمام توان وارد نبرد با جمهوری اسلامی ایران شده در این راستا بصیرت و مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی دشمن را مایوس خواهد کرد.
وی گفت: امروز در مقابل مشکلات اقتصادی باید با بالا بردن آستانه صبر و تحمل خود بایستیم و راه مقاومت را که شهیدان با نثار جان خود به ما آموخته اند با قوت و قدرت ادامه دهیم.
نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به تشریح گوشه ای از مقام و عظمت بالای حضرت زهرا (س) پرداخت و اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام (ص)، حضرت زهرا (س) را پاره تن خود می دانستند.
وی افزود: حضرت پیامبر اسلام (ص)، حضرت زهرا (س) را به چهار چیز قبل از خواب توصیه فرمودند: 1. قرائت قرآن کریم ( سه بار سوره فاتحه الکتاب) که برابر با ختم قرآن کریم است 2. صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) 3. دعا برای مومنین 4. دعا برای اموات و گذشتگان.
حجت الاسلام رضایی، به رزمندگان اجر و ثواب پاسداری از مرزهای کیان اسلامی را یادآور شد و تصریح کرد: قدر این لحظات و ساعاتی را که در این مکان سپری می کنید بیش از پیش بدانید و از این فرصت برای خود سازی و تذهیب نفس استفاده حداکثری  داشته باشید. /س
برچسب ها: ولایت ، سپاه ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.